Optimalizace je široký pojem

Ohodnoťte post

Když se díváte na některou z internetových stránek laickým okem, možná vás napadne, že tu vlastně není nic moc co řešit. Stránky jsou přece ve své podstatě jedna jako druhá, jenom ten zveřejněný obsah je tu odlišný, čemuž ani jinak nemůže být, a není tedy důvod se tím nějak důkladněji zaobírat.

Jenže to je omyl. Za tím, co možná navenek vypadá jedno jako druhé, se totiž skrývají rozdíly, které mají zásadní vliv na to, která z podobných internetových prezentací uspěje a která ne. A ‚banality‘, kterých si laik nejspíš ani nevšimne, tak rozhodují o úspěších a neúspěších, a tedy často i o bytí a nebytí internetových stránek a těch, kteří je využívají.

Internetové stránky totiž mají různé technické vlastnosti, jež je někdy záhodno přizpůsobovat potřebám internetu a někdy už dokonce ani nemá smysl se s nimi ještě o něco pokoušet. A i když jsou technické otázky pro Google stále méně zásadního významu, přesto je nesmíme podceňovat.

Co se tedy týká internetové stránky samotné, sehrává tu nezpochybnitelnou roli URL adresa stránky, její titulek a popis. Ale o úspěšnosti tu rozhodují i další atributy, jakými jsou vnitřní odkazy, obrázky a další obsah, mapa stránek a nadpisy, rychlost, funkčnost a přístupnost webu, či sociální propojenost.

Když se stránka příliš dlouho načítá, chybí jí její verze pro mobilní zařízení a SSL certifikát, když má příliš dlouhou adresu a doménu, příliš pomlček anebo čísla v adrese, moc dlouhý titulek, příliš složitou strukturu, přehnané množství příliš velkých obrázků a videí, je to nesporně na škodu. Stejně jako když chybí správné popisy obrázků nebo dostatečně lákavé titulky.

Na tom všem může a musí majitel stránek zapracovat, chce-li uspět. Ale přesto stále ještě uspět nemusí. Protože hlavní není to, co bylo uvedeno, ale daleko hůře ovlivnitelné off-page faktory jako zpětné odkazy, pozice v sociálních sítích či lokální SEO. A na to už jsou potřeba odborníci přes SEO.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol