Optimalizace nemusí být vším

Ohodnoťte post

Když někdo nechá svůj web optimalizovat, pochopitelně si tím prokazuje dobrou službu. Samozřejmě za předpokladu, že se tím dosáhne žádoucích výsledků a že se to i ekonomicky vyplatí. Díky optimalizaci se dá dosáhnout lepší pozice v internetových vyhledávačích, čímž se daří oslovit více uživatelů internetu a přimět je k hojnějšímu využívání takového webu.

Ovšem ani optimalizace není všelékem na nedostatečnou návštěvnost a s ní související neúspěchy v internetovém podnikání. Jednak proto, že se ne vždy podaří dotáhnout to až na žádoucí pozici ve vyhledávačích, a jednak proto, že je optimalizace dlouhodobější záležitostí a nezajistí tak prospěch ze dne na den.

A proto se nejednou pojí SEO s PPC reklamami. Tedy s propagací, jež díky dokonalému umístění přináší efekt pro změnu prakticky okamžitě a po celou dobu jejího zveřejnění.

SEO a PPC reklamy se tak ideálně doplňují. Ovšem nakolik se tyto ovlivňují? Nakolik mají zmíněné reklamy pozitivní nebo naopak negativní dopad na optimalizaci a její výsledky?

Každopádně je jisté, že PPC reklamy mají i na výsledky optimalizace vliv. Takové reklamy zvyšují návštěvnost daného webu, které si vyhledávače nemohou nevšimnout. Ovšem přinese to vždy jen pozitivní efekt? Může tomu tak být, ale bohužel také nemusí. Protože návštěvnost webu není při optimalizaci vším, důležité je tu i chování lidí na takovém navštíveném webu.

Čím více návštěvníků PPC reklamy přivedou, tím se zvýší šance na lepší umístění webu ve výsledcích vyhledávačů. Ovšem čím kratší dobu takoví návštěvníci na webu stráví, tím více je naopak dosažená pozice ve vyhledávačích ohrožena. A pokud tedy přičiněním PPC reklamy zamíří na některý web velké množství návštěvníků, kteří tu nenaleznou to, co očekávali, a rychle zase odejdou, je to pro optimalizaci zlé.

A tak je vhodné používat SEO a PPC současně, ale je nezbytné zajistit, aby sem reklama přiváděla především ty, jimž je daný web určen. Pak to bude mít ideální efekt.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol