Člověk, který by provozoval nějaký web a zatvrzele odmítal optimalizaci tohoto svého webu pro internetové vyhledávače, by byl jednoznačně sám proti sobě. Protože veřejnost dnes hledá na internetu především s pomocí internetových vyhledávačů, a odkaz na web, který se zde zobrazuje na nějaké vzdálené pozici sáhodlouhého seznamu jiných nabídek, tak už ničí pozornost nezaujme. A je to právě optimalizace, jež umožňuje uniknout z neatraktivních pozic a dostat se do čela žebříčku, kde ho najde každý, kdo právě to zde nabízené hledá.
SEO optimalizace ale není jen tak nějaká jednoduchá záležitost. Zahrnuje stovky různých aspektů, jež ovlivňují výsledky, jichž jednotlivé weby u vyhledávačů dosahují, a tolik různých záležitostí nedokáže žádný amatér využít ve svůj prospěch.
Pokud se bavíme o záležitostech týkajících se webu jako takového, je třeba zmínit především to, jaká je kvalita, originalita, relevance, aktuálnost a množství obsahu, jenž je na daném webu uveřejněn. Důležitá je tu i správná volba klíčových slov, svůj význam mají i responzivní design, i struktura webových stránek, vnitřní odkazy, URL přátelská k vyhledávačům, protokol pro zabezpečenou komunikaci, mapa stránek a rychlost načítání. Svou roli tu ale sehrává i zvýhodnění některých takzvaných autoritních typů domén, jež lze získat výhradně od autorizovaných poskytovatelů a jež používají pouze státní instituce a podobné organizace.
Významnou úlohu sehrávají ale i vnější faktory, jež s webem jako takovým nesouvisejí. Zde si lze zmínit třeba počet a kvalitu externích zpětných odkazů, vliv konkurence spoléhající na optimalizaci rovněž, sezónnost a změny trendů a algoritmů internetových vyhledávačů či personalizace vyhledávání.
A jak takové získání pozice ve vyhledávači probíhá? Nejprve musí být takový web uložen v databázi daného vyhledávače, což je podmíněno existencí sem vedoucích zpětných odkazů, přes něž vyhledávací roboti určitou stránku objeví. Zde je pak takový uložený web roboty zanalyzován podle mnoha parametrů a získá svou pozici ve vyhledávači. A pak už se jen čeká na zadání klíčového slova, aby se tomu hledajícímu web objevil v nabídce. Po čemž už vše záleží jenom na nás, lidech.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.