Perex

V podstatě jde o úvod k nějakému PR článku nebo jinému textu, který je publikovaný na
internetu. Jeho cílem je vzbudit ve čtenáři pozornost a v ideálním případě jej vybídnout
k přečtení celého článku či obecně textu. Z toho vyplývá, že jde o text, který je mnohem kratší
než samotný text článku. Zpravidla se tedy jedná o několik stovek znaků, nejčastěji cca 250
znaků. Jedná se úkol pro takzvaného copywritera, který má prostřednictvím tohoto prvku
zajistit, aby si čtenář mě zájem přečíst nejenom samotný perex, ale také zbytek článku, který
nese všechny podstatné informace, zatímco v perexu by měly být obsaženy pouze ty
nejdůležitější údaje nebo informace.

Zpět na hlavní stránku blogu
Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol