Podnikání ve virtuálnu

5/5 - (6 votes)

Pokud byla někomu upřena možnost zabývat se svým podnikáním v reálu nebo toto skomírá kvůli jiným s koronavirovou pandemií souvisejícím záležitostem, pak není od věci přesunout to, co se přesunout dá, na internet. Třeba i na sociální sítě, je-li to přínosné. A jak učinit, aby i podnikání na sociálních sítích mělo kýžený efekt?

  1. Obsah nabídky, jež je na sociálních sítích prezentován, musí přinášet konkrétní zamýšlený užitek. Musí jít spíše o záležitost propagační, než přímo orientovanou výlučně na prodej. Je tu třeba klást důraz na originální a kvalitní obsah, jenž publikum zaujme. Což je zejména významné v dnešní době, kdy kvůli nařízeným omezením tráví život na internetu více lidí než kdy jindy a je tu tak unikátní možnost oslovit daleko větší množství uživatelů internetu.
  2. Vhodné je třeba založit si blog, jenž by pomáhal cílové skupině řešit její problémy. I to dokáže přitáhnout přinejmenším pozornost ke konkrétní značce, jež se nikdy neztratí.
  3. Je záhodno naslouchat přáním potenciálních zákazníků a snažit se jim tu vyjít vstříc výhodami, jako jsou dejme tomu slevy, doprava zdarma a podobně. Lze se tu věnovat i dobrovolnickým a charitativním akcím, jež mohou zvýšit podnikatelovo renomé.
  4. Nesmí chybět logicky ani informování o všem podstatném, co se toho kterého konkrétního podnikání týká, ať už jde třeba o omezení hotovostních plateb či omezení provozu. Zákazníci musí vědět, že ač omezeně, běží toto podnikání dál.
  5. Sociální sítě lze rovněž využít k netradiční propagaci nabízených výrobků a služeb. Kreativitě se tu meze nekladou.
  6. A je zásadně třeba vystupovat solidně a přátelsky. Je třeba vyhnout se šíření falešných a poplašných zpráv, nezneužívat paniku, ani tuto rádoby humorně neironizovat.

Prostě je i na internetu třeba s (potenciálními) zákazníky komunikovat adekvátně situaci. Tak, aby to podnikání neuškodilo, ale naopak prospělo. Třeba alespoň co se jeho vyhlídek do budoucna týká.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (6 votes)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol