Pomalost se nevyplácí

Ohodnoťte post

V dobách, kdy se u nás objevil internet přístupný veřejnosti poprvé, se jeho kvality vlastně nijak moc neřešily. Bylo jedno, nakolik byl rychlý nebo pomalý a nakolik rychle nebo pomalu se internetové stránky načítaly, protože to bylo přes telefonní linku a modem tak jako tak pomalé, a nikdo neposuzoval ani další kvality webů, protože ty stejně našel jenom ten, kdo je dost usilovně hledal nebo kdo měl štěstí.

Ale to už je minulost. Dnes tu máme na internetu silnou konkurenci různých nabídek, máme tu internetové vyhledávače, a tak se musí weby předhánět ve své dokonalosti, aby se prosadily. A tudíž se i otázka rychlosti jejich načítání stala neodmyslitelnou součástí optimalizace pro internetové vyhledávače, souhrnu činností, které zajišťují webům lepší pozice v internetových vyhledávačích a tím i větší naději na návštěvnost.

Dnes už prostě i na rychlosti načítání stránek nesmírně záleží. Lidé už nevydrží čekat, až se jim něco pomalu načte, a vyhledávače tak pomalé internetové prezentace nikomu nevnucují a umísťují je mezi relevantními nabídkami hůř než rychlejší konkurenci. A byť při optimalizaci nejde jenom o rychlost, ani ta se tu nesmí podceňovat. I ta patří k důležitým technickým vlastnostem webů. A když se stránky načítají pomalu a škodí jim to, je třeba to změnit. K lepšímu, pochopitelně.

A tak se rychlost webů měří nástroji jako GTmetrix, Pingdom, Lighthouse nebo Google Page Speed Insights, a když je shledána nedostatečnou, provádějí se potřebné změny. A čeho se týkají? Optimalizace obrázků a jiných mediálních souborů, minimalizace požadavků http, zmenšení a komprese kódu, povolení ukládání do mezipaměti počítače a použití sítě pro doručování obsahu, tedy toho, co může mít a mívá na rychlost načítání pozitivní dopad. Protože se stránky musí načítat rychle, aby byla naděje na dostatečně kvalitní umístění v internetových vyhledávačích a na patřičný zájem internetové veřejnosti.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol