V internetových vyhledávačích je to vlastně podobné jako v životě. Když tu někdo něco hledá, musí formulovat dotaz, na který očekává odpověď. A podle toho, jak vypadá onen dotaz, vypadá i to, co se člověk dozví.
Na internetu jsou takovými dotazy klíčová slova. Ta ti, kdo na síti něco hledají, zadávají do vyhledávače, a ten pak nabídne hledajícím weby, na nichž se právě takové klíčové slovo, takový ‚dotaz‘, vyskytuje.
Je tedy logické, že mezi weby, které nejlépe prospívají, patří ty, které obsahují právě ona hojně hledaná klíčová slova a také těmto obsahově odpovídají.
Je tedy záhodno volit klíčová slova co nejzodpovědněji. Taková ‚hra se slovy‘ má totiž větší dosah, než si může leckdo domýšlet.
Jenže dnes už nezáleží jenom na tom, kolik klíčových slov web a text na něm obsahuje. Daleko zásadnější je tu totiž to, jaká je kvalita a rozsah textu a zejména jeho prospěšnost pro čtenáře. Ideální je využití článků zpracovávajících dané téma vyčerpávajícím způsobem, v širším kontextu a s různými úhly pohledu, protože už dnes umí vyhledávače pracovat i se synonymy klíčových slov a tématickou příbuzností jistých frází, a to vše lze do zmíněného článku přirozeně vložit a uplatnit to. Čímž se tato možnost liší od pouhého nesmyslného používání klíčových slov, které bývá vyhledávači objevováno a sankcionováno.
Mimo textů se hodí klíčová slova i do PPC reklamy, i při linkbuildingu. A proto je třeba klíčová slova analyzovat, aby bylo zřejmé, která z nich na svém webu využít. Je třeba rozhodnout se, která klíčová slova přicházejí na určitém webu v úvahu, a jejich přínosnost ohodnotit třeba pomocí našeptávače vyhledávačů, výstupy z PPC kampaní, měřicích nástrojů webové analytiky a podobně. Protože tu záleží i na relevantnosti, i na hledanosti, kategorii, prioritě, nákupním cyklu nebo konkurenceschopnosti takových slov.
Klíčová slova jsou tedy sice jenom slova, ale skrývá se za nimi potenciál, který je záhodno odhalit a využít.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.