Pozor na chyby na webu

Pokud se někdo věnuje podnikání ve virtuálním světě internetu, neměl by tak činit s nasazenými pomyslnými růžovými brýlemi. Tedy neměl by si rozhodně myslet, že si na internetu pořídí svůj web, na ten vyvěsí nějaké ty nabídky a pak už mu to bude vydělávat bezproblémově samo od sebe. Aby to tu vynášelo, musí se podnikatel o leccos postarat a lecčeho se pro změnu vyvarovat.

K tomu, aby se byznysu na internetu dařilo, je třeba tu v první řadě vytvořit nabídku, jež internetovou veřejnost zaujme už na první pohled. Protože jenom takové prvotní zaujetí něčím skýtá naději, že uživatelé onu nabídku neignorují a že zatouží vědět o ní víc. Což je předpoklad pro žádoucí konverzi.

Ovšem taková nabídka se určitě nesmí omezovat jenom na svoji líbivost. Kvalitní vyobrazení sice mohou vzbudit zájem, ale pak musí přijít ke slovu nevyhnutelně i textové záležitosti. Tedy nesmí chybět možnost dozvědět se, co onen konkrétní produkt nabízí, jaké jsou jeho přednosti, respektive proč si ho pořídit právě tady, a ne někde u konkurence. Ovšem takové popisy tu nejenom nesmí chybět, ale nesmí se to s nimi ani naopak přehánět. Všeho moc škodí, a kdyby tu někdo zveřejnil sáhodlouhý popis nezáživných technických parametrů, nebudou to návštěvníci číst a odejdou.

Není rozhodně od věci, když se tedy část informací, hodnocení a podobných záležitostí přesune z hlavní stránky třeba do blogu, kam lze navíc umísťovat i zpětné odkazy.

Veřejnost musí být provozovatelem webu i ‚hýčkána‘, musí mít pocit, že je tu o ni zájem. A k takové komunikaci se dají využít třeba sociální sítě, kde lze podnikatele kontaktovat i hodnotit jeho nabídky. Na což může internetový podnikatel adekvátně reagovat, například v podobě slevových akcí nebo jiných výhod, jež se těší u internetové veřejnosti oblibě.

A hlavně nesmí na webu chybět údaje o tom, kdo ho provozuje, a jeho kontakt. Protože jestli něco každého soudného člověka spolehlivě odradí, je to skutečnost, že mu něco nabízí někdo, o kom se nic neví, kdo ‚se pod takovou nabídku nechtěl podepsat‘.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post