Když si chce někdo na internetu vyhledat něco konkrétního, obvykle dnes využije některý z internetových vyhledávačů. A aby to pravé našel, musí těmto nástrojům dát jasně najevo, oč mu jde. Tedy musí sem zadat žádoucí klíčové slovo.
A co se stane pak? Pak internetový vyhledávač projde to, co už z internetu nashromáždil a zpracoval, srovná to podle (domnělé) kvality a seznam relevantních odkazů poskytne tomu hledajícímu. Člověk tak může dostat přesně to, co hledal. Což vypadá dokonale.
Ovšem ono to není zase až tak dokonalé z pohledu těch nabízejících. Když tito nevyužijí právě ono hledané slovo nebo mají jejich weby příliš nedostatků, nejsou to právě jejich weby, co ti hledající otevřou a využijí. Prostě si tito otevřou něco jiného, co jim zrovna přijde do rány. A ti z majitelů nenavštívených webů ostrouhají.
Nikdo však nechce, aby zrovna jeho web zůstával stranou zájmu. A proto se stala i z hledání těch správných klíčových slov v rámci optimalizace pro internetové vyhledávače učiněná věda. A kdo nechce doplatit jenom na to, že si vybral klíčová slova, jež lidé na internetu nehledají, případně že si vybral klíčová slova sice hledaná, ale současně i tak frekventovaně využívaná, že se nepodaří prosadit mezi ostatními konkurenty, nesmí právě volbu klíčových slov podcenit.
A tak je analýza klíčových slov důležitá. Je nezbytné zjišťovat, která klíčová slova odpovídající obsahu daného webu veřejnost obvykle hledá a se kterými se dá mezi konkurencí uspět, je třeba znát jazyková specifika lokality nebo lidí, na něž je nabídka především zaměřena. Aby se prostě ti hledající a nabízející sešli na společném slově či obratu, a to takovém, jež zajistí, že hledající právě web toho nabízejícího otevřou.
A určitě si nemyslete, že je to snadná věc. I když jde o pouhá slova, jsou tato zásadního významu, a proto je jejich hledání a využívání učiněná věda. Se kterou je nejlepší obrátit se na specialisty z oboru optimalizace, tedy SEO.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.