Pozor na klíčová slova

Ohodnoťte post

Když je něčí web v neuspokojivém stavu, když se potýká s technickými stejně jako obsahovými nedostatky, je v podstatě jisté, že se to na něm negativně podepíše i z pohledu umístění ve výsledcích hledání internetových vyhledávačů. A to má pak negativní vliv i na jeho návštěvnost, i na výsledky, které přináší.

A tak se musí optimalizovat pro internetové vyhledávače, aby se v nich weby lépe umísťovaly a tím získávaly lepší pozice a s nimi související lepší ekonomické vyhlídky. A podobně jako v náboženství je i zde na počátku slovo. Konkrétně to klíčové.

Když chce někdo v internetových vyhledávačích se svou nabídkou uspět, prostě potřebuje, aby byla na jeho podnikatelském webu zvolena ta nejvhodnější klíčová slova. A protože ta nejsou ve všech případech tatáž a liší se klidně i podle jednotlivých stejně orientovaných webů, musí se provádět skutečně důkladná analýza, aby se pro web našla zrovna ta nejvhodnější. Protože to, co zabere na jednom webu, je na jiném beznadějně bezvýznamné.

A protože je slov všude kolem nás mnoho, je při analýze klíčových slov záhodno využívat některý ze stovek různých nástrojů a počínat si při tom zásadně jen rozumně. Nestačí totiž určitě jenom vybrat to, co veřejnost především vyhledává, je třeba brát v potaz i to, co mají v úmyslu lidé hledající určité klíčové slovo. Protože zajistit si značnou sledovanost od někoho, kdo nemá úmysly, jaké majitel webu očekává, nemá smysl. Je tedy třeba vědět, koho má takový web oslovovat a čeho má dosáhnout.

A tak se vyplácí sázet třeba na Ahrefs a Semrush kvůli určování klíčových slov a Google Search Console a Google Analytics 4 kvůli porovnání konkurence s vlastní návštěvností. Aby se přišlo na to, která klíčová slova nejlépe využít a u kterých lze v souboji s konkurenty uspět. A pak je záhodno preferovat méně těch slov, jež jsou nejúspěšnější, namísto spousty termínů nemajících žádoucí efekt.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol