Pozor na klíčová slova

Ohodnoťte post

K tomu, aby se někdo propracoval mezi nabídky internetových vyhledávačů a zaujal tam dost dobrou pozici, je potřeba, aby měl kromě mnoha dalších předností i co nejhledanější a současně silnější konkurencí co nejméně využívaná klíčová slova. Protože čím více je klíčové slovo hledané internetovou veřejností, tím větší je jeho potenciál, a čím méně konkurentů mezi sebou s tímto soupeří, tím větší je pravděpodobnost, že se stránky využívající dotyčné klíčové slovo dobře umístí mezi nabídkami předkládanými lidem internetovými vyhledávači.

A tak je někdy dostačující vsadit na jednoslovná klíčová slova, jenže je-li u těchto naděje na prosazení se vzhledem k míře jejich využívání nedostatečná nebo vysloveně mizivá, přijde vhod spíše long tail, tedy dlouhá klíčová slova, tvořená více slovy. Což dává naděje méně významným internetovým nabídkám, neschopným udolat silnější, známější, vlivnější a jinak dokonalejší konkurenty.

Ovšem nestačí jenom poskládat dohromady několik slov a mít je za úspěšný long tail. Je tu třeba nejenom zvolit vhodné pojmy, ale také je mít pod kontrolou a sledovat jejich úspěšnost, aby se případná slova, s nimiž se nedaří zabodovat, nahradila zavčasu jinými.

Je tedy potřeba sledovat pozice v SERP s pomocí nástroje zvaného SERP Checker, je třeba sledovat i organickou návštěvnost, i míru konverze a zapojení uživatelů, aby bylo zajištěno, že vybraná long tail klíčová slova plní svůj smysl, jímž je pomoc při přivádění návštěvníků na určitý web.

Je samozřejmě potřeba mít dost návštěvníků. Ale stejně tak je důležitý poměr mezi počtem návštěvníků a počtem těch z nich, kteří učiní při návštěvě daného webu to, co se od nich očekává. Protože mnoho návštěvníků, z nichž se nestanou zákazníci, nemá smysl, a v takovém případě je třeba přizpůsobit klíčová slova tomu, co hledají ti, kdo jsou na daném webu žádoucí. Je prostě nutné oslovit tu správnou cílovou skupinu uživatelů. A to znamená, že není výběr klíčových slov vůbec hračka.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol