PPC – Pay Per Click

Zkratka PPC znamená v překladu platba za klik. Některé zdroje mohou uvádět také CPC, což
znamená to stejné. V obou případech se jedná o označení reklamy, která je placená za klik.
Výhodou této reklamy je skutečnost, že inzerent neplatí za zobrazení reklamy, ale až za
prokliky provedené uživateli internetu, respektive návštěvníky konkrétního webu.
Pokud by tedy vidělo reklamu x tisíc návštěvníků konkrétní webové stránky, inzerent
nezaplatí za reklamu nic. Pokud by však těchto x tisíc návštěvníků na reklamu kliklo a
odkazem by se tak dostali na stránky inzerenta, samotný inzerent by v takovém případě za
reklamu zaplatil.
PPC reklama se vyznačuje vysokou účinností, vynikajícím cílením, relevanci zákazníků, ale
flexibilitou či rychlým nárůstem počtu prokliků. Naopak nevýhodou je složitost, která s tímto
typem reklamy přichází. Na druhou stranu, tyto komplikace mohou být lehce přehlédnuty
samotnými výhodami, které jsou zakončeny skvělou skutečností. Je totiž fakt, že PPC reklama
dokáže zasáhnout většinu uživatelů, kteří se dostanou na daný web. Formátem samotné PCC
reklamy může být nepřeberné množství médií. Od prostého textu, přes banner až po video.

Zpět na hlavní stránku blogu
Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol