PPC reklama jako zdroj úspěchu v obchodní činnosti

Ohodnoťte post

Nakupování na internetu je obrovský byznys. Ten dokonce začíná vytlačovat jiné formy prodeje, protože lidé zjišťují, že je nejen rychlý, ale zejména pohodlný. Nakoupíte si z domova v podstatě cokoli, dokonce i potraviny, které vám dovezou až k domovním dveřím. Objednávku uskutečníte třeba o půlnoci, a to odkudkoli.

Toto je ale také zásadní důvod, proč obrátit pozornost na vhodné formy propagace, zaměřené právě na internet. Aby váš e-shop mohl prosperovat a získali jste také dostatek zákazníků, musíte tomu jít významně naproti, a o to se stará především SEO, jehož součástí je PPC reklama.

PPC reklama neboli Pay per click reklama se využívá například v produktových kampaních, které zákazníci využívají hlavně u vyhledávačů Google a Seznam (Sklik). Představte si, že si chcete koupit novou chladničku, protože ta stará již dosloužila, a poptáváte zároveň službu odvozu a likvidace starého spotřebiče a výnos do patra. Zadáte do vyhledávačů tato klíčová slova a ten vám vyhodnotí na prvních místech ty obchody, které toto umožňují, a to i formou obrázků s textovým popisem a cenou výrobku.

Vyhledávače však vyhodnotí v popředí jen ty prodejce, kteří mají podchycené SEO a také využívají placené PPC reklamy.

Zákazníci, kteří na internetu nakupují, se většinou orientují na prodejce na prvních místech ve výsledcích vyhledávání a nehodlají ztrácet čas zdlouhavým prohledáváním mnoha zdrojů na dalších stránkách, zpravidla to funguje tak, že si vyberou tři, čtyři obchody, porovnají je mezi sebou, a u jednoho z nich nakoupí. Anebo využijí služeb cenových srovnávačů či zbožových vyhledávačů, které jim s prodejem také mohou pomáhat.

Bez PPC reklamy se dnes žádný prodejce, který chce být úspěšný, neobejde. Je to jeden z klíčových nástrojů SEO a kdo si toto uvědomí včas, získá před svými konkurenty značnou výhodu.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol