PPV

Jeden z několika platebních modelů reklamy, to je PPV neboli Pay Per View. Tento model je
zvláštní tím, že inzerent platí až po určitém počtu zobrazení konkrétní reklamy, nikoliv za
akci nebo za čas, po kterou je reklama zobrazena. Nejčastější podobou PPV reklamy jsou
internetové bannery. Svou podstatou jde proto o další z jednodušších reklamních modelů,
který má však jednu zásadní nevýhody. Kontrola zobrazení je poněkud složitější než kontrola
prokliků nebo konverzí.

Zpět na hlavní stránku blogu
Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol