PR článek není jen pár vět

Ohodnoťte post

Nikdo z lidí obvykle nevynakládá úsilí ve snaze dosáhnout něčeho, pokud to pro něj není nějakým způsobem důležité. A je vlastně jedno, zda jde o vynakládání fyzických sil nebo spíše o duševní činnost. A tak je logické třeba i to, že nikdo nesepisuje nějaké ty články jenom proto, aby tyto skončily nenávratně v šuplíku a poté v koši. Texty se píší proto, aby v nich byla vyjádřena nějaká myšlenka, aby tu bylo poselství, které si přečtou ti, jimž je to určeno. A proto musí mít každý takový článek aspoň takovou úroveň, aby zaujal přinejmenším ty, jimž je určen. A to platí nevyhnutelně a zpravidla i především pro PR články.

Proč? Jsou to přece PR články, jež něco propagují. A k tomu, aby někoho pro něco nadchly, musí být pochopitelně dosaženo především toho, aby nadchly i samy pro sebe. Článek, který nikdo nedočte do konce a zklamaně ho opustí nebo se mu rovnou vyhne, nepomůže nikomu a ničemu s prosazením se.

A co to v praxi znamená? Logicky si lze odvodit, že takový článek musí být čtivý. A zároveň by z něj neměla čpět pouhá banální reklama už na první pohled. Takový článek tedy musí být zajímavý, zdánlivě nekomerční, ovšem současně proložený nějakým odkazem nebo nějakými odkazy, aby přesměroval ty, kdo o to projeví zájem, právě na propagovaný web. A stranou samozřejmě nemůže zůstat využití klíčových slov, která prospějí tomu propagovanému i v internetových vyhledávačích.

A jak zaujmout takovým PR článkem? Především se tu musí vsadit na atraktivitu nadpisu a úvodní části, u nichž se lidé rozhodují, zda vůbec budou ve čtení pokračovat. A až poté přichází na řadu obsah zbytku takového textu, který už je přece jenom podružnější vzhledem k tomu, že už se čtenář začetl a nepřestane, dokud nebude na konci. I když ani zde není žádoucí opustit snahu o maximální kvalitu. Tam pak lze motivovat onoho čtenáře k tomu, aby učinil to, co se od něj vlastně očekává.

A věřte mi, že napsat něco takového není snadné. A proto se tak často spoléhá na copywriting.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post