PR články musí zaujmout a fungovat

Ohodnoťte post

Když se má napsat propagační text, pak tento nevyhnutelně musí zaujmout. To dá zdravý rozum. A co to znamená v praxi? Znamenat to může ledacos. Třeba i to, že se tu musí současně do jisté míry vyvíjet snaha o unikátnost takového textu, jež zaujme, ovšem při současném zachování zásadních standardních pravidel, jejichž nedodržení by mělo za následek pravděpodobný pokles zájmu ze strany potenciálních čtenářů.

I když jste se nad tím doposud třeba nikdy nezamýšleli, určitě si vzpomenete, že i vy jste už někdy byli v situaci, že vás něco napsané zaujalo a přimělo vás to přelouskat vše až do samotného konce, zatímco jindy už jste při prvním pohledu vytušili, že to není to pravé, a nezačetli jste se.

A jak spojit takový efektivní experiment s neméně zásadními ‚pravidly hry‘, jimž by se nikdo neměl vyhnout?

Při vzbuzování zájmu čtenářů určitě nemusí uškodit použití takových záležitostí, jako je kvalitní humor či něco akceptovatelně provokativní. Mohou se tu využít i polemiky či řečnické otázky, názorné ukázky, vysvětlivky a přirovnání, ba i morální dilemata, určitě nemusí být na škodu ani využití méně formálního stylu psaní.

Ovšem současně není na místě zahrnout čtenářskou veřejnost používáním přílišné nepochopitelné a neobjasněné odborné terminologie, není žádoucí ironizace a zesměšňování oslovovaných čtenářů, přehnaná orientace na uměleckou úroveň napsaného textu nebo naopak užívání nespisovných slov, nářečí či dokonce vulgarit.

Pozornost je pak záhodno klást i na volbu některých slovních druhů, jež ovlivňují vnímání takového sdělení, především přídavných jmen, sloves a příslovcí.

A při tom nesmíme zapomínat ani na to, co zafunguje vždy a co by tedy mělo být do značné míry vždy standardem. A to je zarovnávání textů z levé strany, jednotné řádkování a stejný (nejlépe některý základní) font písma a jeho velikost a barva.

Při dodržení toho zmíněného s největší pravděpodobností při tvorbě PR článků uspějeme. A naopak.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol