Proč optimalizovat web?

Ohodnoťte post

I když už se u nás o počítačích a internetu dávno ví, i když u nás to, co s tímto souvisí, už dávno zdomácnělo, jsme stále ještě v mnoha případech pouhými uživateli těchto vymožeností, kteří nevědí ani zdaleka vše o tom, co se jim zde nabízí. A zatímco je logické, že jde o něco tak pestrého a složitého, že tu snad nikdy nenajdeme nikoho, kdo by v této sféře věděl a dokázal úplně všechno, co je jenom možné, je chybou, že se nejednou nevědí ani věci, které by lidé při svém využívání internetu znát měli.

Vezměme si třeba takové podnikatele a firmy, podnikající na internetu. Tedy ty, kdo zde něco nabízejí ve snaze upoutat pozornost veřejnosti a potenciální klientely, ty, kteří potřebují oslovit co největší okruh lidí a s těmito uzavírat obchodní transakce. O tom, že si musí na síti nejprve pořídit svůj web, na kterém budou své nabídky publikovat, vědí všichni, to přece dá rozum. Jenže leckterý z nich neví, že tím to ještě nemůže skončit. Ne proto, že by to snad nefungovalo, ale proto, že by tu nebylo vše takové, jaké by to mělo v otázkách návštěvnosti takového webu být.

Web může na internetu viset libovolně dlouho a kdekoliv, a přesto u něj není jistota, že ho internetová veřejnost objeví a využije tak, jak by si to jeho provozovatel přál. A to z toho důvodu, že je obvykle takový web mezi ostatními konkurenčními nabídkami v podstatě k nenalezení. Nikdo z lidí nehledá přímo tento, pokud o něm neví, a internetové vyhledávače ho sice zřejmě naleznou, ale představí ho v seznamu toho objeveného na pozici, kam už nikdo z hledajících jinak, než čirou náhodou, nezabrousí.

A proto je nezbytná i optimalizace pro internetové vyhledávače. O které by měli všichni majitelé a provozovatelé webů vědět, jenže nejednou ke své smůle nevědí. A pokud bychom si pak poupravili starou známou moudrost, ‚nevědomost byznysu nečiní‘.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol