Pokud si žije někdo poklidným životem něčího řadového zaměstnance, nemusí mít vůbec touhu se nějak předvádět před publikem. Může si žít klidně někde v ústraní, aniž by o něm věděl někdo jiný než jeho nejbližší.
Ale když někdo žije ze spolupráce s jinými lidmi, když prodává své zboží nebo služby, musí o sobě dát ostatním – potenciálním zákazníkům – vědět. Nemůže nenápadně proplouvat životem, nikým nepovšimnut a nikým neobtěžován. Někdo takový naopak potřebuje, aby se o něm vědělo, a to co nejvíce. Aby se o jeho nabídkách dozvěděli ti, jimž jsou nebo mohou být určeny, aby si měl každý možnost takové nabídky prohlédnout, prostudovat, a nakonec snad i koupit.
A aby o dotyčném věděli mnozí lidé, aby se s ním a jeho nabídkami mohli seznámit i ti, kdo o tomto doposud neměli ani sebemenší tušení, existují reklamy. A aby se někdo dozvěděl o nabídkách internetových obchodníků na jejich webech, existuje především PPC reklama.
Proč právě PPC reklama? Je to vlastně velice prosté. Ten, kdo se chce se svojí nabídkou prosadit na síti, potřebuje, aby byl jeho web navštíven co největším počtem uživatelů, ze kterých se později mohou stát nakupující. A zatímco je u některých reklam nebezpečí, že tyto budou stát podnikatele peníze, jenže nikoho na jeho web nepřivedou, nebo jejich efekt bude v nejlepším případě neslavný, u PPC reklam je tomu jinak. Ty skutečně velký zájem vzbuzují a dost zájemců na určitý web přilákávají. A to proto, že jsou jejich výsledky měřitelné a provozovatelé těchto reklam dostávají zaplaceno úměrně tomu, kolika prokliků se u které reklamy dosáhlo.
Takže ten, kdo potřebuje být na internetu vidět, vsadí na tuto reklamu, jež se objeví v čele odkazů nabízených internetovými vyhledávači, a ví, co mu tato reklama přinesla a kolik za ni má zaplatit.
A ten, kdo tuto reklamu nabízí, se musí snažit, aby se tato podnikateli vyplatila. Jinak by si nevydělal třeba ani na slanou vodu.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.