Proč si vybrat PPC?

Ohodnoťte post

Sehnat si na internetu pro svůj podnikatelský web dost návštěvníků a z těch se stávajících zákazníků není vůbec nic snadného. Existují tu způsoby, jak se o získání si přízně internetové veřejnosti pokoušet, ale žádný z nich není dokonalý. Na každém se nějaká ta stinná stránka najde. Ale přes tyto nedostatky je třeba si nějaký způsob propagace svého podnikání vybrat. Bez toho by už dnes bylo všechno ztracené, bez toho by si žádný internetový obchodník žádoucí a dost početnou klientelu nesehnal.

A tak se v mnoha případech využívá PPC reklama. I když se totiž u této platí za každého získaného návštěvníka, tedy úměrně tomu, kolik lidí si takovou nabídku otevře, i když cena takové reklamy závisí na oboru a zájmu o zde využitá klíčová slova a může být klidně i dost vysoká, na rozdíl třeba od optimalizace pro internetové vyhledávače, za kterou se může platit i znatelně méně, jde často o skutečně užitečnou pomoc. Protože díky takové PPC reklamě se dostane určitá nabídka, která je touto propagována, prakticky okamžitě na přední místo v internetovém vyhledávači, a kdo tedy hledá právě toto, nemůže ji přehlédnout. A u PPC reklamy také každý ví, kolik a za co přesně platí, na rozdíl od optimalizace pro internetové vyhledávače, kterou kdekdo z majitelů podnikatelských webů vlastně ani pořádně nechápe.

A tak se dá dostat s PPC reklamou mezi přední nabídky ve vyhledávačích Seznam a Google. Tedy v těch, která u nás mají rozhodující vliv na úspěšnost internetových nabídek. A stačí si vlastně jen založit účet v aplikaci Google Ads nebo Seznam Sklik a sestavit si seznam žádoucích klíčových slov.

A co je na PPC reklamě dobré? Kromě toho zmíněného i fakt, že u ní lze mít pod kontrolou výdaje na reklamu, cílení reklamy i její text. A tak může kdokoliv optimalizovat výkon své reklamy na jednotlivá klíčová slova a zvýšit tím návratnost investovaných finančních prostředků.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol