Proč zvolit PPC?

Ohodnoťte post

Na internetu slaví se svým podnikáním úspěchy jenom ti, kdo dokážou zabodovat u internetových vyhledávačů. Ten, jehož výtvor se propracuje na přední pozice v internetových vyhledávačích, jimž jsou u nás jak známo především Google a Seznam, má jistotu, že si ho internetová veřejnost všimne, čímž se odlišuje od těch, kdo se netěší u vyhledávačů skvělým výsledkům.

A protože ani vyhledávače nejsou všechno, sází se i na druhou velice efektivní metodu, jakou oslovit veřejnost, a tou jsou sociální sítě.

A jak se v obou případech co nejlépe prosadit? Ti, kdo jsou v obraze, vědí, že se toho nejlépe dosahuje s využitím jak optimalizace, tak i PPC propagace.

Pokud se bavíme o využití této reklamy ve vyhledávačích, dá se o ní říci to, že se s ní dosáhne i toho, čeho by se ani s maximálním využitím optimalizace nemuselo dosáhnout. I když se optimalizací dokáže web stát ideálem internetových vyhledávačů, nikdy v nich prostě nemůže předběhnout placenou, a to právě PPC reklamu. U té se totiž platí za počet prokliků, a pokud si za ni internetové vyhledávače nechávají zaplatit, logicky ji umístí do čela všech nabídek, aby se právě sem co nejvíce relevantních uživatelů internetu dostalo.

Někdy tu vyjde taková reklama na dva a někdy třeba i na dvacet tisíc měsíčně, někdy se zaplatí za kliknutí pětikoruna a někdy třeba i třicetinásobně víc, to podle úrovně konkurence.

Pokud se pak bavíme o PPC reklamách na sociálních médiích, jako jsou Facebook, LinkedIn nebo Instagram, tady nehrají roli ani tak klíčová slova, jako především demografická data. Čímž jsou oslovováni konkrétní uživatelé těchto sítí. Mohou tu tak být osloveni nejen ti, kdo hledají konkrétní nabídku, ale i ti, jimž by mohla zřejmě přijít vhod podle určitého kritéria výběru. A tak se dostane nabídka i k těm, kdo doposud nevěděli, že by ji mohli chtít využít.

Každopádně však taková reklama někoho osloví. A osloví-li ty pravé lidi, je k nezaplacení, a přesto finančně zajímavá.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol