V podnikání, a nejen v podnikání, je propagace vlastně na pořadu snad každého dne. Musí se tu nevyhnutelně dařit, musí tu být dostatek zákazníků, a tyto se pochopitelně musí podařit náležitě oslovit, přilákat a přesvědčit. Ovšem zatímco se dříve tradovalo, že se dobré zboží prodává samo, a za éry socialismu se prodalo vlastně skoro cokoliv, i kdejaký brak, protože nic lepšího k dostání nebývalo, dnes je docela jiná doba. Nabídek čehokoliv je všude přemíra, každý z těch, kdo něco shánějí, má hodně na výběr, a proto se ti, kteří něco hodlají zpeněžit, musejí nabízet i vysloveně podbízet. A ty, kdo tak činí na internetu, to pochopitelně také nemíjí, i ti na sebe musí strhnout dostatečnou pozornost těch, ze kterých by jim mohlo něco kápnout.
Ale jak se dělá reklamní kampaň na internetu? Tam se přece nedá někam vylepit plakát, tam se nedají těm procházejícím podávat letáčky nebo jim tyto jen tak bez rozmyslu vkládat do poštovních schránek. Tady nejedna osvědčená metoda z reálného světa selhává.
Ovšem naštěstí jsou tu neúčinné metody propagace, které jsou určené pro podnikání v kamenných provozovnách, nahrazeny metodami jinými, které jsou právě tady jako dělané.
A jak se na internetu správně propagovat?
Než se do toho někdo pustí, měl by v první řadě zvážit to, komu a co hodlá nabízet. Měl by vědět, co si jeho potenciální zákazníci přejí, měl by znát to, co jim může poskytnout, a v jakékoliv reklamě by měl vypíchnout to, po čem je především sháňka. A to navíc tak, aby jenom nepapouškoval po konkurenci, která nabízí totéž, aby byl něčím lepší než jiní poskytovatelé téhož. Každý z těch oslovených by pak měl vědět nejen to, co se mu nabízí, ale i to, proč by právě toto mít měl, k čemu je mu to dobré. A proč si to pořídit právě tady.
Zrovna tak je ale pochopitelně žádoucí zjistit i to, co si potenciální zákazníci přejí. Ani ta nejlépe připravená reklamní kampaň neuspěje, nabízí-li to, co nikdo nechce.
A protože jde o reklamu publikovanou na internetu, musí mít tato nezbytně i to, co je pro internet specifické, aby mohla mít úspěch. Musí obsahovat správná klíčová slova, a to nejlépe i v titulcích, měla by být responzivní, musí tu být i něco, co motivuje. A v ideálním případě by mělo jít o reklamu PPC, jež se umísťuje ve vyhledávačích na ideálním místě a financuje se úměrně svému efektu. A navrch i prospívá SEO.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.