Ve světě reklamy a obchodu jde o dvě rozdílné záležitosti. V případě reklamy se jedná o
specifickou metodu výzkumu, která dokáže zvýšit efektivitu a zapamatovatelnost nějakého
reklamního sdělení. Dosažení zvýšení efektivity je prováděno tím způsobem, že osoba, která
provádí výzkum, se respondentů ptá na to, zdali si pamatují určitou reklamu. Tímto způsobem
je respondentům reklama v podstatě připomínána. Tím je dosažen takzvaný Ad Recall neboli
„opětovné povolání reklamy“. Důležitým charakteristickým znakem tohoto způsobu
připomínání je to, že výzkum je prováděn po uplynutí určité doby, která je dostatečně dlouhá
na to, aby respondenti skutečně nezapomněli, ale připomenutí bylo efektivní.
Další oblastí, kde je možné hovořit o slovíčku Recall, je oblast ochodu. Zde je však význam
zcela jiný, neboť když se hovoří o takzvaném Product Recall, jde o situaci, kdy je nutné
stáhnout z prodeje určitou šarži výrobků z určitých důvodů, například z důvodu bezpečnosti.
Zde je možné sousloví Product Recall přeložit jako stažení výrobků z prodeje, nikoliv jejich
zpětné povolání, jako tomu bylo v případě prvním.
V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.