Reklama musí být efektivní

Jak si určitě dokážete představit, není při podnikání reklamy nikdy dost. Čím více je nějaký ten byznys propagován, tím pravděpodobnější je, že bude tento dosahovat kýžených úspěchů. Ovšem je tu jeden háček. A sice ten, že se za reklamu vesměs platí, a to ne zrovna málo. Takže si můžeme sice nějakou tu propagaci dopřávat i měrou vrchovatou, jenže by to představovalo závratnou finanční náročnost, neúměrnou tomu, co by propagování v konečném důsledku přineslo. Prostě by se podnikatel při neúměrném množství reklamy namísto zisků zruinoval platbami za tuto. A to nelze dopustit.

A tak je v případě e-shopů záhodno zajistit lepší strukturu PPC kampaně, a to tak, aby reklama dorazila pouze tam, kde je žádoucí. A to nejen aby míjela ty, na něž necílí, ale aby se zbytečně nezobrazovala opakovaně i stávajícím již získaným zákazníkům. Protože je nasnadě, že platit za to, že se někdo bude do omrzení připomínat těm, jimž se už připomínat netřeba, by bylo zbytečným mrháním finančními prostředky, o tom, že by to mohlo existující klienty spíše odpudit než utvrdit, pak ani nemluvě.

Je tedy třeba si ujasnit, kolik je provozovatel takového e-shopu za PPC reklamu ochoten zaplatit v případě stávajících a kolik v případě nových zákazníků a musí si připravit pro každý z těchto typů zákazníků vlastní strategii.

Ve vyhledávačích stejně jako na sociálních sítích je pak třeba oddělit reklamu zvlášť pro opakovaně přicházející návštěvníky, pro ty, kdo sem zavítali poprvé, a pro ty, kdo už tu delší čas nenakupovali a vypadají tedy ztraceně. Každá skupina vyžaduje poněkud specifický přístup, obsah reklamy, prostě něco extra.

Když se pak reklama tímto způsobem rozdělí, je možné každé kategorii ukázat přesně to, co tato potřebuje, bez nutnosti informovat (často marně) všechny o všem. A zároveň lze zvážit, co která z těchto skupin znamená za přínos, a tomu přizpůsobit i výdaje na propagaci.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post