Když někdo podniká na internetu (ovšem ono to vlastně v zásadě platí i pro reálný svět), usiluje pochopitelně o to, aby měl web s jeho nabídkami co největší návštěvnost, aby tu bylo dost těch, kdo se stanou zákazníky a dají provozovateli takové internetové nabídky vydělat. A pochopitelně se dá říci, že takových zákazníků není nikdy dost, že chce mít každý provozovatel webu klientelu co nejširší a zisky, jež z toho plynou, co nejvyšší.
Ovšem toho se nedá dosáhnout automaticky. K dosažení značné sledovanosti je potřeba takový web mimo jiné i optimalizovat pro internetové vyhledávače. Tedy postarat se o to, aby z něj zmizely veškeré nedostatky, jež brání dokonalému umístění odkazu směřujícího na tento web v internetových vyhledávačích, a to jak ty technické povahy, tak třeba i ty, jež souvisejí se správnou volbou klíčových slov, linkbuildingem, copywritingem a reklamou a propagací.
A u toho posledně zmíněného, tedy u reklam, se tu nyní zastavme. Protože i to je závažné téma, jež se nesmí podcenit.
Když někdo chce, aby se o jeho nabídce (včetně té internetové) vědělo, potřebuje reklamu jako sůl. Každý typ propagace, který někoho osloví a přivede sem, může přijít vhod.
Může, ale také nemusí. Protože i u reklam platí ekonomické zákonitosti. Ani ty nejsou zadarmo, a proto se musí člověk zaobírat tím, na co vsadit a na co ne.
Kdyby si někdo zveřejnil své reklamy úplně všude, kam se jenom tyto na internetu dají vložit, měl by pochopitelně největší naději na to, že nezůstane nepovšimnut. Jeho reklamy by viděli všichni, ať už by na síti zabrousili kamkoliv.
Jenže ono zhlédnutí reklamy a případné občasné projevení zájmu nemusí stačit. Je jasné, že by to nebylo efektivní. Za reklamu se něco zaplatí, a taková investice se pak musí z toho, co je s její pomocí dosaženo, dost bohatě vrátit.
A proto není žádoucí mít reklamy všude, pořizovat si je bez rozmyslu. Je třeba vždy uvažovat nad Return On Investments, tedy nad tím, zda se určitá reklama vyplatí. A pak si pořídit tu, jež zajistí výnosy. Protože někdy je i méně více. A reklama PPC pak může být dokonce nejvíce.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.