Reklama, to jsou peníze

Ohodnoťte post

Když se někdo z podnikatelů rozhodne využít k propagaci Facebook, Google Ads a podobné služby, nabízené ze zahraničí, stává se uživatelem těchto zahraničních služeb. A to pochopitelně neznamená jenom možnost zviditelnit se a přimět internetovou veřejnost k obchodním aktivitám s cílem dosáhnout zisk, ale také povinnost uvádět finanční transakce, jež s tím souvisejí, v daňovém přiznání. Týká se to všech peněz, které tu podnikatel za svoji reklamu utratí nebo jež pochopitelně díky využívání svého webu k umístění cizích reklam získá.

Jakmile se tu spustí první reklama, stává se podnikatel neplatící DPH, tedy ten s obratem menším než milion korun v po sobě jdoucích dvanácti kalendářních měsících, takzvanou identifikovanou osobou, která se musí do patnácti dnů zaregistrovat na finančním úřadě a následně do pětadvaceti dnů od skončení každého kalendářního měsíce, v němž byla zadána nějaká reklama, podávat daňové přiznání a logicky i vést evidenci takových výdajů.

Tato povinnost následně končí spolu s ukončením podnikatelských aktivit, pokud nebylo v uplynulém kalendářním roce pořízeno zahraniční zboží za víc než 326000 Kč bez DPH, nebo v posledním půlroce nevznikla povinnost přiznat daň z přijatých služeb, tedy nebyla realizována žádná reklamní činnost u těchto zahraničních platforem.

Co to tedy znamená, stane-li se nějaký e-shop onou takzvanou identifikovanou osobou? Znamená to skutečnost, že za onu propagaci nejen zaplatí, aby mu tato pomáhala dosahovat zisku, ale také se bude muset věnovat nemalému množství byrokracie, jež toto z rozhodnutí státu přináší. A proto se nejednou vyplatí svěřit tuto záležitost schopnému účetnímu.

Člověk by se tedy mohl lehce domnívat, že si zaplatí propagaci a bude díky tomu s pomocí internetových vyhledávačů pouze vydělávat. Ale není tomu zjevně tak. A není to tedy žádná legrace.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol