Relevantnost

Jde o pomyslnou vlastnost, která stanovuje míru důležitosti výsledků při vyhledávání. Pokud
tedy uživatel zadá do vyhledávače dotaz a nechá si vyjet výsledky, zobrazí se mnoho různých
odkazů na různé stránky. Míra toho, jak moc jsou odkazy relevantní se pak nazývá
relevantnost. Znamená to, že pokud by se uživatel rozhodl nějakou stránku navštívit, a přitom
by tam nenašel nic, co souvisí s vyhledávaným klíčovým slovem, pak je daný odkaz,
respektive celá webová stránka, vzhledem k dotazu zcela nerelevantní. Obecně platí, že čím je
stránka relevantní k dotazu, tím výše se bude nacházet na stránce výsledků vyhledávání
(SERP).

Zpět na hlavní stránku blogu
Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol