Reporting

Obecně je reporting značení pro určité zhodnocení splněných úkolů. V rámci SEO
optimalizace proto bude vytvořen report za účelem zjištění, zdali byla optimalizace efektivní
nebo nikoliv. Mohou se hodnotit dopady na navýšení počtu návštěvníků, ale také na to, jak se
stránka umisťuje při vyhledávání klíčových slov, které byly součástí objednávky
optimalizace.

Reporting je důležitý i z hlediska dalšího vývoje a podnikání firmy. Pokud by totiž firma
zjistila, že dosavadní kroky nevedly ke kýženým výsledkům, může se upravit strategie pro to,
aby v budoucnu již bylo dosaženo vytyčených cílů. I proto je důležité vytvářet v oblasti SEO
optimalizace report jednotlivých zakázek. Na základě toho je totiž možné dále zlepšovat a
zefektivňovat služby, a proto jsou následně kvalitnější, rychlejší a podstatně levnější, neboť
není třeba strávit tolik času nad realizací určité záležitosti.

S reportingem souvisí i zpětná vazba, která má však odlišnou iniciaci. Zpětnou vazbu totiž
produkuje samotný klient, který říká, jak moc je se službami spokojen, a může jít tedy o
subjektivní názor. V ohledu reportingu je však možné hovořit o objektivním názoru, který si
udělá sama firma o tom, co se podařilo a co naopak nikoliv.

Zpět na hlavní stránku blogu
Kontaktujte nás!
Reporting
4.7 / 6 hodnocení
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol