seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding

Posvítíme si na Vaši návštěvnost

Rozdíl mezi PPC a SEO

Při zadání klíčového slova do vyhledávače (například Google nebo Seznam) je možné si všimnout hned dvojích výsledků. Jde o takzvané organické výsledky a textovou či jinou reklamu. Oba dva tyto produkty jsou přitom klíčové, když se porovnává viditelnost webu.

Příkladem může být internetový obchod. Jakmile budete chtít zakoupit určitý produkt, zadáte název tohoto produktu do vyhledávače, necháte si zobrazit výsledky, a právě v tuto chvíli můžete vidět dva typy odkazů do daného obchodu – organický a reklamní. Jaký je mezi nimi rozdíl?

Je reklama drahá, neseriózní a nejistá forma zviditelnění se?

Člověk by si mohl říct, že snažit se zviditelnit své webové stránky v podobě reklamy není špatná volba, ale zároveň ho může napadnout, že jde o drahou záležitost. Proto se mu může zalíbit více propagace prostřednictvím organických výsledků, kdy odkaz na cílovou stránku se bude nacházet na prvních pozicích, aby měl majitel webu největší šanci, že uživatelé při vyhledání daného klíčového slova kliknou právě na jeho odkaz. Zde je však ten háček – kdo vám zajistí, že odkaz na váš web bude na předních pozicích?

Pokud je předmětem zájmu internetový obchod s elektronikou, je zřejmé, že takový obchod má velmi silnou konkurenci, která se bude snažit o to stejné, a to být na prvních pozicích. Proto přichází na řadu takzvaná SEO optimalizace, která má za úkol dostat odkaz na web na první pozice, a to i s ohledem na silnou konkurenci. Jak je tohle náročné nebo není, to je velmi individuální záležitost. Faktem však zůstává, že jde o přirozený způsob, jak svůj web zviditelnit, a proto i pro potenciálního návštěvníka se bude jevit tento způsob jako důvěryhodnější.

Reklama pomůže v těžších situacích

Když si myslíte, že SEO není pro váš web vhodné, můžete se rozhodnout pro PPC reklamu. Ta je naprostým standardem, avšak je nutné počítat s tím, že to bude pravděpodobně finančně náročnější než v případě SEO optimalizace.

Rozdíl mezi PPC a SEO v bodech:
– SEO je „přirozená“ forma propagace, PPC je „umělá“ forma
– SEO se může zdát na první pohled důvěryhodnější než PPC
– PPC reklama je obecně jednodušší na realizaci a čas než SEO
– V některých případech je výhodnější využít PPC reklamu než SEO

Oblast SEO PPC je v současné době velmi diskutovaná. Ať už budete mít zájem o kvalitní SEO optimalizaci s reálnými výsledky nebo o co nejlevnější PPC reklamu, měli byste se obrátit na někoho, u koho budete mít jistotu kvalitního výsledku.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluningů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol