SEO a nové trendy v roce 2022

Pokud bychom se na vše podívali z hlediska ptačí perspektivy, poté je logické, že boj těžko vyhrajete, pokud nebudete připraveni se všemi zbraněmi anebo nebudete mít správnou strategii. Bezpochyby i v tomto případě se neustále vyvíjí algoritmus a to co vám fungovalo před několika lety nebo i měsíci, tak nebude to pravé ořechové. Svoji SEO strategii je nutné neustále upravovat v souladu s nejnovějšími trendy Google, jedině poté budete úspěšní.

Tohle vážně roste

Jedná se o hlasové vyhledávání a jeho obliba je nesmírně veliká. Není ani divu, protože pro uživatele je to velmi rychlá forma, jak získat informace nebo produkty a rozhodně neztrácet čas. Také je to hodně ovlivněno tím, že lidé používají stále více mobilní telefony k přístupu na internet a tady to platí dvakrát tolik. Snadnější je dotaz namluvit, než psát. Díky tomu jsou velmi známé služby Siri, Alexa a Google Assistant. Jak se zdá, tak bude jen otázkou času, kdy se stane hlasové vyhledávání primární formou.

Zaměření na hlasové vyhledávání

Asi vás napadne, že v tomto případě se budete muset zaměřit a především připravit na tuto změnu, pokud jste již tento krok neudělali. Jenomže otázkou je, jak na to, aby to bylo dobře. Hlasové vyhledávání totiž vybízí k vytváření obsahu, který bude mít více konverzační podobu. Zde není třeba formální struktura a dokonce by se dalo říci, že zde bude i menší důraz na samotná klíčová slova. Vypadá to, že je to nový trend a udržet s ním krok, nebude jednoduché. Bude totiž nutné zjistit, jaký styl konverzace bude používat vaše cílová skupina. Pak již to bude hračka, protože stačí naladit stejnou tóninu na vašem webu a rozhodně vám návštěvnost klesat nebude, spíše naopak.

Vzhledem k tomu, že firmy již v současné době hlásí zhruba 50 % vyhledávání hlasovým způsobem, tak to vypadá, že je nejvyšší čas přemýšlet o tomto novém trendu.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post