SEO optimalizace návod

5/5 - (5 votes)

Vidina správně fungujícího webu a zobrazení v prvních pozicích při vyhledávání určitých klíčových slov se líbí snad každému. Jak však dosáhnout toho, že budete mít se svým webem takový úspěch?

Odpovědí je právě SEO optimalizace, jejíž realizace však může být poměrně náročná. Existuje nějaký SEO optimalizace návod, kterým byste se mohli řídit? Ano i ne, neboť je nutné si uvědomit, že mít kvalitně nastavený web, který navíc bude skvěle fungovat při vyhledávání klíčových slov, je ryze individuální záležitost. To znamená, že zatímco na jednom webu to půjde velmi snadno a rychle, na druhém to při použití stejných znalostí a principů bude trvat velmi dlouho nebo to vůbec nepůjde. Z čeho se skládá taková SEO optimalizace a jak si počínat, když chcete realizovat nějaká vylepšení svépomocí?

On-page a off-page faktory
Základním poznatkem v oblasti SEO optimalizace je vědět, co třeba upravit nebo zařídit, aby to mělo pozitivní dopad při vyhledávání klíčových slov. Základem by měla být kvalitní analýza, kterou však jen stěží provedete, pokud jste v této oblasti nováčci. Na začátek však bude dostačující, pokud zadáte do vyhledávače klíčové slovo, podle kterého byste logicky svůj web hledali. Vidíte jej mezi prvními zobrazenými výsledky? Pokud nikoliv, pak se můžete přesunout k optimalizaci.

U optimalizace je nutné rozlišovat takzvané on-page faktory, což jsou faktory spojené přímo s webem jako takovým, a takzvané off-page faktory, které vychází z nějakých externích zdrojů. Co tedy spadá do On-page faktorů?
– Správný titulek (naprostý základ), meta description, nadpisy stránek, URL adresa
– Umístění a počet klíčových slov
Co byste naopak mohli hledat v kategorii off-page faktorů?
– Zpětné odkazy (zcela potřebný prvek)

Ačkoliv s titulkem či ostatními parametry si můžete poradit sami, a to prostřednictvím volně dostupných zdrojů, se zpětnými odkazy to bude složitější. Ty totiž musíte získávat vhodnými způsoby, abyste nebyli od vyhledávacích nástrojů penalizováni.

Svépomoc může být zdlouhavá a finančně nevýhodná

Pokusit se o svépomocnou SEO optimalizaci může každý, ale zpravidla to vede k neúspěchu nebo nespokojenosti. Z tohoto důvodu působí na trhu mnoho různých firem zabývající se realizací SEO optimalizace na zakázku. SEOlight s.r.o. je v tomto oboru jedničkou již mnoho let, proto se můžete bez jediné obavy obrátit na specialisty právě z této firmy.

Nejde jenom o úsporu času, ale také o jistotu, že optimalizace bude provedena pečlivě a že bude mít dlouhodobý dopad. To je základním cílem kvalitní optimalizace, a tak je dobré obrátit se na specialisty, kterým nejsou ani on-page, ani off-page faktory cizí, a poradí i s možností PPC reklamy či dalších doprovodných prvků, které vás mohou při vyhledávání posunout ještě výše.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (5 votes)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol