SEO report

5/5 - (8 votes)

Domluvit se s klientem na optimalizaci webu pro vyhledávače, začít pracovat na samotném projektu a dosáhnout nějakých výsledků, to je všechno zřejmé a jasné. Jak je to však s interpretací dosažených výsledků?

Právě to, jakým způsobem jsou prezentovány výsledky SEO optimalizace, má nemalý vliv na důvěryhodnost celého projektu z pohledu klienta. Ačkoliv je možné výsledky ověřit zejména zkouškou přímo ve vyhledávání, není to dostačující, neboť klienta zajímá mnohem více než jenom to, zdali je odkaz na jeho web umístěný na předních příčkách. Je zde mnoho dalších výstupů, které je třeba sledovat, jako třeba konverze návštěvníků či třeba počet návštěvníků, kteří se na stránky skrze odkaz dostanou.

Je tedy nesmírně důležité vytvářet takzvaný SEO report, který má zpravidla podobu souhrnné zprávy. Tato zpráva může mít mnoho podob, a tedy existuje nesčetně mnoho způsobů, jak se svým klientům s dosaženými výsledky vůbec prezentovat. To stejné platí pro periodu, ve kterém se bude report vydávat. Může jít o měsíční, což je v současnosti , nebo o nepravidelné reporty. Výsledky se nejčastěji interpretují v podobě grafů a stručného textového hodnocení, aby byla prezentace, co možná nejvíce srozumitelná a jasná.

Co všechno je možné sledovat a proč je sledování důležité?

V zásadě je nutné stanovit si cíle, kterých má být dosaženo. Pokud je zákazníkovým přáním navýšit tržby, pak jej bude zajímat především to, jak se samotné tržby s postupem času vyvíjely. Pokud mu stačí jenom navýšit číslo návštěvnosti, pak bude v reportu figurovat hlavně ono číslo. Není však od věci do reportu zahrnout naprosto vše, a to i méně relevantní údaje. Právě kvalitně zpracovaný report totiž vzbudí dojem, že SEO optimalizace byla provedena kvalitně a nic nebylo zanedbáno. Pokud by však výstupem z projektu nebyla tato zpráva, pak by mohla být samotná SEO optimalizace kvalitní, jak by jenom chtěla, a stejně by takový projekt vzbudil jen pramálo důvěry.

Jaké parametry je možné v průběhu časů sledovat, a co by se mělo rozhodně objevit v pravidelném SEO reportu?

Jak vidíte, položek se může v reportu nacházet opravdu mnoho. Když se podíváte na jednotlivé položky, možná vám některé přijdou více, některé naopak méně relevantní pro klienta samotného. V tomto ohledu by se nemělo zapomínat na to, že SEO report není důležitý jen pro klienta, aby mu bylo jasné, zdali se SEO optimalizace a peníze vložené do něj vyplatily. Své si z reportu odnese i SEO konzultant, který bude mít před sebou jasný důkaz toho, že jeho snaha byla nebo nebyla efektivní.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (8 votes)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol