SERP

Pod touto zkratkou se skrývá anglické sousloví Search Engie Result Page. Co tato zkratka
znamená? Tohle sousloví se dá přeložit jako „stránka výsledků vyhledávaní“, a jedná se tedy
o náhled výsledků, které jsou zobrazeny vyhledávacím nástrojem, například Googlem nebo
Seznamem. Pokud tedy napíšete do vyhledávače určité slovo a kliknete na vyhledat, SERP je
právě to, co vidíte po načtení následující stránky.

Z tohoto vyplývá, že SERP hraje důležitou roli při optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Tato
zkratka se často využívá při kontrole optimalizace, kdy se hodnotí, na jaké pozici se odkaz na
optimalizovanou stránku nachází. Obsah SERP je liší podle toho, který vyhledávači portál je
použitý. Zpravidla však jde o údaje, které je možné zařadit mezi přirozené výsledky, které se
označují jako „organic“ a jako výsledky placené, což jsou například reklamy. Dále se
zobrazují obrázky, mapy, videa a další prvky, jako to při běžném vyhledávání na internetu
bývá.

Výsledky, které jsou po načtení stránky po vyhledávání zobrazeny, jsou zpravidla relevantní
jen na první stránce. Na další stránky vyhledávání kliká zpravidla velmi málo uživatelů, a
proto je cílem každého odborníka zabývající se SEO optimalizací, aby se optimalizovaný
web, respektive odkaz na něj, nacházel alespoň na první stránce vyhledávání. Právě proto je
důležité průběžně kontrolovat výsledky SERP.

Zpět na hlavní stránku blogu
Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol