Sledujte interní odkazy

Ohodnoťte post

K úspěchům webů na internetu slouží ledacos. Kromě jiného i odkazy, a z těchto pak i ty interní. Tedy odkazy propojující mezi sebou jednotlivé stránky náležející k témuž webu. Takové odkazy totiž stejně jako ty externí slouží jako určité ‚hlasy ve volbách‘ a internetové vyhledávače i podle jejich množství a kvality rozhodují o tom, co se jak nabídne hledajícím uživatelům internetu. A současně tyto odkazy usnadňují život i těm zde hledajícím lidem, a to tím, že zjednodušují orientaci na webu a procházení jeho stránek.

Ale aby vše fungovalo tak, jak to fungovat má, je třeba vytvořit takové interní odkazy skutečně kvalitně a žádoucně hojně. A protože se obsah a struktura webů mnohdy mění adekvátně potřebám, je třeba ony odkazy nejen jednou vytvořit, ale také je sledovat, upravovat, přidávat či odebírat tak, aby byla situace ideální. A aby to bylo dokonalé, je nezbytné provádět audit takových interních odkazů. A které nástroje je možné k tomuto účelu využít?

Je tu kupříkladu Google Search Console, nabízející celou řadu informací o klíčových slovech a nejen těch.

Dále je tu Screaming Frog, který nabízí mimo informací o počtu interních odkazů i údaje o klíčových slovech, chybové a přesměrované stránky, texty odkazů atd.

A k auditu interních odkazů pak lze využít i placený Ahrefs, informující o nejsilnějších stránkách, jež lze využít k prolinkování stránek slabých.

Audit je tu prostě důležitý. Protože chyby se stávají, a je třeba se jim bránit a efektivně je napravovat. Protože třeba nadměrné množství, tedy obvykle více než stovka, interních odkazů může zmást vyhledávače a snížit jejich hodnotu, tentýž text u odkazů může znamenat horší hodnocení tohoto klíčového slova internetovými vyhledávači, no-follow odkazy nejsou u interních odkazů vhodné, a nemělo by docházet ani k tomu, aby tu byly stránky bez propojení se zbytkem webu, jež vyhledávače nenajdou. Nikdo si přece nechce sám zbytečně uškodit.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol