Sociální sítě a byznys

Ohodnoťte post

Jedním ze základních pilířů, na kterém stojí internetový byznys a díky kterému se v takovém podnikání daří, je i pozice, kterou má web takové firmy či podnikatele v internetových vyhledávačích. A dosažení co nejlepší pozice by tu mělo být podřízeno vše, protože na této závisí, bude-li někdo, kdo tu něco nabízí, objeven nebo ne.

Způsobů, jak ono postavení ve vyhledávačích ovlivnit, je celá řada. Patří sem jak známo optimální volba použitých klíčových slov, linkbuilding, psaní obsahových a propagačních textů náležitých kvalit a další možnosti. A opomíjet by se určitě neměl ani potenciál, který mají sociální sítě, především Facebook a Instagram. Protože i ty mohou posloužit jak k propagaci nabídek, tak i k posilování postavení ve vyhledávačích.

Ovšem je pochopitelné, že nestačí jenom založení si profilu na sociální síti a zveřejnění zde nějakých fádních reklamních sdělení. To by se zcela minulo účinkem, to by zřejmě nikoho nebo skoro nikoho neoslovilo. Tady je potřeba vynaložit určitou žádoucí snahu a pochopitelně také vědět, jak na to.

Pokud jde o online marketing na sociálních sítích, měl by tento sestávat ze zábavného a zajímavého obsahu, který informuje nenásilnou formou o nabízených produktech a firmě jako takové a který rovněž přitahuje nejen stávající, ale i nové zájemce a potenciální zákazníky. Což je právě ta cílená reklama, která skutečně přináší žádoucí efekt.

Ovšem nestačí tu jenom něco nabízet. Také je záhodno naslouchat ‚hlasu lidu‘, tedy reagovat na zprávy a komentáře, aby se uživatelé cítili komfortně a věděli, že je o ně ze strany toho nabízejícího opravdu zájem.

Takto lze dosáhnout znatelných výsledků i na Youtube, i ve zbožových srovnávačích, i u jinde umístěných PPC reklam. Zatímco první z těchto možností nabízí jako hlavní přednost propagaci formou videí, ta druhá přesvědčuje o cenové výhodnosti určité nabídky ve srovnání s konkurencí a ta třetí prostě efektivně propaguje, jedno mají společné. A sice i bezprostřední ovlivnění veřejnosti, i vliv na pozici odkazu firemního webu v internetových vyhledávačích, což rovněž ovlivňuje návštěvnost firemního webu a dosažení kýžených výsledků.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol