Text není na webu vším

Ohodnoťte post

Aby se weby na internetu prosadily, musí být pochopitelně dokonalé nebo aspoň co nejdokonalejší i v tom, čemu se říká on-page faktory. A to neobnáší jenom to, co napadne každého zřejmě jako první, tedy texty a klíčová slova. Důležitých záležitostí je na webu víc. A ty se nesmí ignorovat.

Pokud má být web snadno k nalezení, potřebuje prostě ideální pozici v internetových vyhledávačích a musí se tedy zavděčovat v tom, co vyhledávače od dokonalých webů vyžadují. A co že se to tu vyžaduje, podle čeho rozhodují vyhledávače o tom, co nabídnou internetové veřejnosti jako nejlepší a co pro změnu odsunou v seznamu vhodných nabídek na místo, kde už nikdo nic nehledá?

Důležitou záležitostí je třeba i kvalita URL adresy. Ta by měla být jasná a unikátní, měla by obsahovat klíčové slovo a neměla by obsahovat zbytečná diakritická znaménka. A neměla by být ani moc dlouhá, ani moc krátká.

Web by měl mít rovněž dokonalé interní a zpětné odkazy, tedy jak ty vedoucí k podstránkám v rámci webu samotného, tak i na web z jiných míst internetu či opačným směrem. A pochopitelně tu nejde jenom o kvantitu odkazů, ale hlavně o jejich kvalitu a přirozenost.

A zapomínat by se určitě nemělo ani na problematiku obrázků, které by měly být rovněž optimalizované a s ALT texty obsahujícími klíčová slova, aby je Google dokázal správně zobrazovat v Google Images.

A jak už v úvodu zaznělo, jsou záležitosti jako co nejlépe zvolená klíčová slova, články, popisky kategorií či prodejní texty naprostá samozřejmost, o tom se tu rozepisovat snad ani netřeba. To dá rozum, že bez toho by to nešlo. Tedy nešlo by dokonale optimalizovat a dobrat se co nejlepší pozice v internetových vyhledávačích.

I když ani pak to ještě nemusí být s návštěvností naprosto dokonalé. Protože on-page SEO není ještě vším. Tu musí provázet i optimalizace off-page faktorů, aby stál výsledek vážně za to.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol