Tři metriky s prapodivným názvem

Ohodnoťte post

Novinka, která se objeví na online scéně, spočívá v přínosných metrikách. Jak je vidět, tak SEO se rozšíří a přinese vylepšené metriky. Ty by samozřejmě měl znát každý, kdo spravuje webové stránky, jelikož jsou jakousi základní životní funkcí pro efektivní fungování webu. A právě rok 2001 bude stěžejní, protože se začnou zohledňovat ve výsledcích vyhledávání. Pro uživatele internetu budou přínosem, protože v podstatě ihned mohou získat to, co požadují a bez prodlev. Teď jen záleží na správci, jak se s novinkami poradí.

Pojďme si tři důležité metriky představit:

  1. First Input Delay  – zkratka FID představuje časový úsek, kdy uživatel provádí nějakou akci, to znamená, že se může jednat o kliknutí na tlačítko s odkazem nebo jakýkoliv interaktivní prvek, a skutečné načtení obsahu. V tomto případě se bude vyhodnocovat rychlost načtení. Je pravdou, že tuto událost ovlivňuje hlavně JavaScript, proto bude potřeba s ní trochu pracovat.
  2. Largest Contentful Paint – LCP je další zkratkou, která se bude objevovat při popisu, jak dlouho vlastně bude trvat načtení obrázku, videa, ale samozřejmě i textového bloku. Pokud to bude skutečně rychle, poté se nestane, že uživatel bude zklamaně opouštět tyto webové stránky. Představuje tak přesnější způsob měření, kdy se vykreslí v podstatě hlavní obsah webové stránky.
  3. Cumulative Layout Shift  – CLS je poslední metrika, která by se měla objevit na scéně SEO. Kumulativní změna rozvržení webové stránky je rovněž velmi důležitou součástí. Metrika se tudíž nebude dotýkat žádného měření časového úseku, ale spíše změny a udává stabilitu vzhledu stránky během vykreslování.

Pokud chcete mít skutečně perfektní webové stránky, bude dobré se zaměřit na tyto příchozí změny, případně oslovit odborníky, kteří si již poradí.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol