U odkazů jde o kvalitu

Ohodnoťte post

Když se na nějaké internetové stránky upozorňuje na stránkách jiných v podobě zpětného odkazu, je to jednoznačně pozitivní zpráva. Protože takové odkazy dokážou zajistit webům návštěvnost, a bez návštěvnosti by neměla existence jakýchkoliv webů smysl. Jenže skutečností je i to, že není odkaz jako odkaz. Že jsou jak dobré, tak i špatné zpětné odkazy. A zatímco ty první pomáhají, ty druhé nemají význam nebo dokonce poškozují stránky, na něž směřují. A tak je logické, že je tu snaha o získávání výlučně těch dobrých odkazů. Tedy těch autoritativních, relevantních a s co nejlepší pozicí.

A jak se ty dokonalé odkazy poznají?

Co se týká autority, jde o weby, které jsou vysoce hodnocené, a tedy nesporně kvalitní. A když se na těchto objeví odkaz na další stránky, je to nesporným signálem, že i tyto stránky, na něž se tu upozorňuje, mají své vysoké kvality. A to je pro internetové vyhledávače důvodem k umístění takto podporovaných stránek na lepší a hledanější pozice mezi dalšími odkazy.

Pokud je řeč o relevantnosti, pak je tu důležité, aby na sebe upozorňovaly stránky s obdobným zaměřením. Stejné zaměření takových stránek má pro vyhledávače mnohem větší váhu, než když na sebe odkazují weby nemající nic společného, rozdílně orientované. Podpora od odlišně zaměřených stránek je bezvýznamná, ba může být i škodlivá.

A když už je odkaz na nějaké stránce umístěn, měl by se nacházet na co nejlépe hodnocené pozici v hlavní části webové stránky. Tady je totiž největší pravděpodobnost jeho navštívení, a to ho činí důležitějším než odkaz někde na postranním panelu nebo na zápatí stránky.

Prostě jsou i zpětné odkazy a jejich umístění docela věda. Není to žádná legrace. A proto bývá vhodnější najmout si na vytváření zpětných odkazů někoho z řad odborníků, tedy někoho, kdo je erudovaný a má zkušenosti, využívá pouze white-hat SEO postupy, vyzná se v oboru, kterému se podporované stránky věnují, umí žádoucně komunikovat s klienty a dokáže připravit strategii budování odkazů na míru za akceptovatelnou cenu.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol