Učiňte web obchodně efektivním

5/5 - (1 vote)

Každý web, který vznikl s cílem dosáhnout ekonomickou výhodu, by měl být využíván maximálně efektivně. Měl by se v maximální možné míře využívat jeho potenciál a také by měly být výsledky, jichž je dosahováno, pod neustálou kontrolou, aby se zamezilo nechtěným ztrátám, jež nejsou nezbytné.

Každý obchodní web tak má nejen fungovat, ale má také maximálně využívat toho, čeho jeho prostřednictvím lze dosáhnout. Tedy má být obchodně efektivní. Což v praxi znamená, že vlastně nejde ani tak o použitou technologii, jako spíše o kombinaci toho, jak je ten který web viditelný, přístupný, použitelný, důvěryhodný a podobně.

Čehož se dosahuje různými metodami.

V první řadě je třeba mít už od počátku kvalitní celkovou koncepci. Tedy připravit si strategii, jež bude používána k dosažení zamýšlených cílů. Bez této je totiž pravděpodobnost ekonomického zdaru menší, než jakou by mohla být.

Dále je třeba vyhodnocovat obchodní efektivitu webu, tedy ověřovat, nakolik je taková internetová forma podnikání efektivní, respektive zda se vůbec vyplácí ji mít a provozovat. Důležitá už dnes není pouze návštěvnost, ale také (a hlavně) to, jaký je konverzní poměr a zda se dosahuje návratnosti investic.

A je logické, že se takový web musí neustále zdokonalovat a vylepšovat. Protože chybička se vždycky vloudí a proti nedostatkům je nezbytné stůj co stůj bojovat. Protože je každé ztráty škoda.

Aby se dosáhlo obchodní efektivity webu, jsou třeba především takové počiny, jako je analýza návštěvnosti, celkový rozbor webu, analýza SEO, testování použitelnosti a také vzájemné porovnávání různých variant téhož marketingového nástroje s cílem vsazení na tu nejoptimálnější.

Jen tak se dosáhne toho, že bude obchodní efektivita webu stát za to. A ona za to skutečně stát musí.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (1 vote)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol