Už vám také napsali?

Ohodnoťte post

Docela často se nám lidem stává, že si koupíme něco na internetu a tím to máme za odbyté. Případně sice o něco tam nabízené projevujeme zájem, ale nakonec si to stejně nepořídíme a jsme přesvědčeni o tom, že tím to pro všechny zúčastněné skončilo. Jenže neskončilo. Zatímco my jsme už málem nebo dokonce úplně zapomněli na to, že jsme někde něco koupili nebo si to se zdánlivým zájmem prohlíželi, ti tam na druhé straně sítě na to nezapomněli. A tak nám jednoho dne, a pak třeba i pomalu celou věčnost, přicházejí e-maily, ve kterých jsme dejme tomu dotazováni na to, jak jsme s tím koupeným spokojeni, a případně zda bychom k tomu nepotřebovali ještě navíc to či ono. Případně se nám tu zmiňuje, že jsme možná zapomněli dokončit nákup. Nebo se nám dokonce nabízí i to, co jsme si ani pořídit nechtěli, ale co by nám možná podle názoru kohosi mohl scházet.

Takovéto e-maily nám nepřicházejí vesměs samy od sebe. Většinou jsme se někde zajímali o nějakou nabídku či si něco koupili, a přitom jsme zaškrtli políčko, že souhlasíme se zpracováním svého e-mailu. Anebo jsme naopak nezrušili předvyplněné zaškrtnutí u tohoto počinu.

A tím se stáváme objekty, na které cílí e-mailing. Tedy propagace založené na tom, že se těm, kdo u někoho nakoupili nebo projevovali určitou aktivitu, začne nabízet něco dalšího. Což je vlastně docela promyšlený tah – pokud jsme o něco mohli mít zájem, ale poprvé jsme si to nekoupili, mohlo by to vyjít napodruhé, napotřetí… A pokud jsme někde nakoupili, možná jsme v prodávajícího vložili jistou důvěru, možná nás tento uspokojil, a tak bychom ho třeba mohli využít znovu. A on by si vydělal, oč tu jde především.

A tak je e-mailing skvělá metoda propagace. Jež se ale nedá provozovat jenom tak amatérsky. Protože pak by to sice mohlo zčásti zafungovat, ale také by s tím mohly být problémy související s problematikou spamování.

A proto si podnikatelé na internetu pořizují databáze těch, které by mohli efektivně oslovit. A tu více a tu méně často jim z toho i něco kápne.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol