V čem se chybuje?

5/5 - (6 votes)

I při prezentaci na internetu se lze hravě dopustit chyb. A stejně jako v reálném světě mohou mít tyto třeba i více než citelné negativní dopady, jež rozhodně nejsou žádoucí. A proto by měl být prováděn audit, díky kterému se takové možné chyby odhalí a následně odstraní ke spokojenosti všech.

A které chyby že to jsou? Co že může audit webu odhalit a SEO následně napravit?

  1. Web může mít dejme tomu přehnaně odborný obsah. Tento se jenom hemží odbornými a cizojazyčnými termíny, jimž prostý člověk nejednou není schopen porozumět ani vytušit jejich smysl z kontextu, a je logické, že to nejednoho návštěvníka odradí. A to i tehdy, když jde o web jinak vysoce kvalitní a přínosný. Daleko rozumnější je zde sázet na stručné a srozumitelné věty, v nichž jsou odborné termíny užívány co nejméně a v případě užití jsou náležitě vysvětleny, aby byly srozumitelné i normálnímu člověku.
  2. Může tu scházet relevantní obsah, tedy texty uzpůsobené celému nákupnímu procesu zákazníka. Hledající tu potřebuje nalézt i informace o nabízeném produktu, aby zvážil, zda tento potřebuje či nikoliv, zda a co mu tento po koupi přinese. A jestliže se tu relevantní informace nenacházejí, od nákupu to v nejednom případě odradí. K takové větší informovanosti zákazníka mohou být využity dejme tomu blog, e-book nebo infografika, informující o výhodách a používání toho kterého produktu, prospěšné jsou i články, v nichž jsou produkty porovnávány, nebo videa. A zákazníkům nakonec nestačí něco jenom prodat, je třeba s nimi udržovat kontakt i nadále.
  3. Mohou tu chybět odkazy či tlačítka, jimiž by byl návštěvník nasměrován tam, kam jej majitel webu nasměrovat chce.
  4. Závažnou vadou je i skutečnost, že na webu nejsou uváděny ceny. Cena je důležitým, ne-li přímo tím nejdůležitějším faktorem, rozhodujícím o koupi. Zákazník by tak měl už od samého počátku vědět, nač ho dotyčná nabídka přijde, aby mohl učinit správné rozhodnutí. Jinak se k nákupu vesměs neodhodlá a odejde ke konkurenci.
  5. A duplikování stránek těmto škodí při vyhledávání.

Zbavit se těchto chyb znamená daleko spíše uspět. A naopak.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (6 votes)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol