Při působení kohokoliv na internetu jde v první řadě o to, aby si dotyčný zajistil dostatečnou sledovanost svého webu ze strany těch, jimž tento je nebo by mohl být určen. A zřetelně více než kdekoliv jinde je tomu tak u podnikatelských webů, které jsou bezprostředně určeny k tomu, aby se na nich vydělávalo, tedy aby se sehnali platící uživatelé a zákazníci.
A jak se tito shánějí. Pochopitelně jakkoliv, jak je to jenom možné. Ke slovu tu přicházejí nejrůznější formy propagace a další metody zviditelňování se, a určitě při takovém marketingu přijde vhod i umělá inteligence. Čímž pochopitelně nemyslím nějaký mozek z umělé hmoty, ale metody a nástroje sloužící k analyzování potenciálních klientů, jež by měly být co nejpřesnější, nejvýkonnější a samozřejmě nejefektivnější. Protože tím, že víme, komu a jak se nabízet, a zjistíme, jak tohoto co nejdokonaleji ovlivnit, se dá dosahovat skutečně ideálních výsledků.
Je pochopitelné, že se určitá podnikatelská nabídka musí dostat primárně k těm, jimž je určena, k těm, kteří ji velice pravděpodobně budou mít zájem využít. A to znamená potřebu sbírat o těch, kdo mohou a mají být osloveni, co nejdokonalejší informace, je třeba mít data týkající se toho, kdo a jak je oslovován. Protože každý z lidí reaguje po svém, a když ho oslovíme dejme tomu nesprávně, může být tento pro konkrétní nabídku ztracen, i kdyby tu byla jinak naděje na spolupráci.
Je ale jasné, že takové množství žádoucích údajů neposbírá žádný internetový podnikatel sám. Na to tento nemá ani čas, ani energii a možnosti. A proto se vyplácí vsadit právě na umělou inteligenci. Ta dokáže údaje sbírat, zpracovávat a hodnotit, a protože jde o automatizované procesy, nehrozí tu při zpracování ani chyby, jichž by se mohl dopouštět ten takzvaný lidský faktor.
Umělá inteligence dokáže analyzovat chování lidí na webu a podle toho nabízet cílenou reklamu, umí zhodnotit potřebu lidí mít určitý nabízený produkt, umí komunikovat se zákazníky a řešit i problémy s využitím modelových odpovědí… A tak se bez ní už dnes lecjaké internetové podnikání neobejde.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.