V optimalizaci není nic stoprocentní

Online marketingové agentury a specialisté na optimalizaci pro internetové vyhledávače, analyzující a hodnotící jednotlivé stránky z pohledu jejich míry zmíněné optimalizace pro vyhledávače, vyvinuli k tomuto účelu nejrůznější nástroje, jež dokážou takovou optimalizaci do určité míry zhodnotit a ocenit. Takovými nástroji jsou různé Seomaty, SEO testy či SEO kalkulátory, které by měly být nápomocné v nejednom ohledu.

S pomocí těchto nástrojů lze dnes měřit například rychlost načítání stránek, množství dat na takových stránkách, množství zde umístěného textu a počet znaků a slov na jednotlivých stránkách, formátování stránek, množství, délku a formátování nadpisů, různě zvýrazněná slova, viditelné i skryté interní a externí odkazy a jejich fungování a množství sem směřujících odkazů a odkazujících domén. Dále se tak dají posoudit i zdrojový kód, SSL certifikát, chyby, meta tagy a jejich délka a shoda s nadpisy na stránce, architektura URL, množství publikovaných videí a obrázků, přístupnost vyhledávacích robotů, uzpůsobení designu potřebám mobilních telefonů a tabletů a podobně.

Dalo by se tedy říci, že jsou tyto nástroje užitečnými pomocníky. A do určité míry tomu tak i je.

Ovšem optimalizace pro internetové vyhledávače není ničím exaktním, není tu vše zřejmé a jednou provždy dané, a proto by se ani tyto měřené parametry neměly brát jako naprosté dogma. Měly by se brát s rezervou, pouze jako určitý pomocník, který ale není a ani nemůže být dokonalý. Protože těmto nástrojům leccos relevantní uniká, leccos tyto nástroje neumí vyhodnotit nebo k určitým skutečnostem dokonce ani nemají přístup. A tak se třeba nedozvíme míru relevantnosti klíčového slova vzhledem k produktu a obsahu, ani prospěšnost obsahu stránek pro uživatele, ani přirozenost, relevanci a kvalitu odkazů, což jsou ale také důležité parametry.

A proto musíme počítat s tím, že se nikdy přesně nedozvíme, jak se optimalizace (ne)daří. Můžeme mít jenom orientační přehled. Ze kterého si můžeme udělat určitý obrázek, ale raději nic víc.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post