Pokud chceme k propagaci své nabídky na internetu využít PR články, pochopitelně můžeme. Takové texty nám tu mohou prokazovat vskutku prospěšné služby, mohou být dokonce vysloveně neocenitelnými pomocníky. Ovšem má-li tomu tak být, je třeba, aby šlo o texty správně optimalizované pro vyhledávače, tedy o texty snadno dohledatelné, jež nabízejí internetové veřejnosti nesporně přínosný a informační obsah, jsou čtivé, pozitivně ovlivňují růst organických pozic webu ve výsledcích vyhledávání, zvyšují konverzní poměr toho propagovaného, a tudíž i přivádějí dostatečný počet cílových návštěvníků.
Už z toho zde zmíněného lze tedy vytušit, že asi nebude napsání podobných úspěšných propagačních článků žádná legrace. A že možná může být lepší nechat si to napsat od nějakých profesionálů, od copywriterů. Jenže když to někdo nechce rovnou vzdát, nemusí. Může se o to pokusit i sám. A v takovém případě je třeba si s tím skutečně ‚pohrát‘.
Určitě je třeba si nejprve naplánovat obsah takového textu. Nelze se rozepsat a až postupně si říkat, co by tam asi tak ještě mělo nebo naopak nemělo být. Je třeba analyzovat zdroje a vytvořit k těmto určitou přidanou hodnotu. Určitě by tu totiž bylo na škodu pouze tupě přepisovat obsah nebo dokonce dopustit duplicitu a plagiátorství.
Pak je nutno zvolit vhodnou délku textu a umístění odkazu do tohoto, je záhodno zvolit optimální klíčová slova a také jejich umístění a množství. Článek musí být ideálně strukturovaný, opatřený ideálními titulky a nadpisy přitahujícími pozornost, musí mít logickou strukturu.
A je nasnadě, že jsou tu důležité i takové jenom zdánlivé maličkosti, jako spíše kratší délka vět, efektivní slovní zásoba a zajímavá slovní spojení, jež jsou pro čtenáře přitažlivější.
Sice to zní jako pouhé fráze, ale rozhodně nejde jenom o nějakou formalitu. To vše přitahuje nebo odrazuje. A mělo by to přitahovat, nikoliv odrazovat.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.