Vizuální přehledné informace

Ohodnoťte post

Pokud budou webové stránky dobře designově vypracované, tak to skutečně zaujme více uživatelů, kteří brouzdají napříč internetem. Nemluvě o poutavé galerii obrázků nebo vypracovaných textech, které doprovází kvalitní fotografie. V podstatě to bezpochyby zůstává i déle v paměti a není problém na tento obsah podat kladnou recenzi. Nicméně to, co se líbí uživatelům, tak vůbec nemusí být rozhodujícím faktorem pro Google. Tady hrají prim úplně jiné faktory.

Google nezajímají obrázky

Hezký obrázek nebo fotografie zkrátka nutí uživatele se na chvíli zastavit a zhodnotit celkovou kvalitu stránek. Algoritmus webového vyhledávání Google má ovšem trochu jiný názor a skutečně ho vůbec neovlivní, zdali se jedná o výtvarné dílo nebo obrázek, který moc krásy nepobral. Dokonce ho ani nezajímá, co na něm je. Z hlediska SEO to totiž výsledky nijak neovlivní. Díky tomu mohou být fotografie nebo obrázky z fotobank, stejně tak jako z vlastních zásob. Vyplývá to z vyjádření Johna Muellera při pravidelném Search Central SEO hangout s Googlem, které proběhlo v říjnu 2021.

Co zajímá Google?

Algoritmus se zaměřuje na informace ze strukturovaných dat obrázku. Dále na základě alt textu. V tomto případě se jedná o alternativní text, který se doplňuje k obrázkům. V podstatě slouží jako popis obsahu obrázku ve zdrojovém kódu pro vyhledávače. Můžete se s ním setkat i v případě, kdy se obrázky správně nenačtou.

Je důležité si uvědomit

Tato informace se zaměřuje pouze na algoritmus webového vyhledávání Google. Pokud ovšem potřebujete algoritmus pro vyhledávání Google v obrázcích, poté již počítejte s tím, že si zkontroluje, co se na obrázku nachází.

Obrázky a fotografie jsou stěžejní

Přesto je velmi důležité pamatovat na to, že obrázky i fotografie mají své postavení. Není to o tom, že na webech nemají efekt a je v podstatě jedno, co na nich případně bude. Obsah se totiž primárně nevytváří pro Google algoritmus, ale pro uživatele nebo návštěvníky. Sami posuďte, jak by vás zaujala webová stránka s nezajímavým a nudným designem. Pravděpodobně poté můžete počítat s menší návštěvností. Z hlediska SEO je ale dobré vědět, co na to říká strýček Google.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol