Klíčová slova jsou termíny, které internetová veřejnost zadává do vyhledávačů ve snaze nalézt to, o co má zrovna zájem. A údělem provozovatelů webů, kteří mají o dotyčné návštěvníky zájem, je nalézt právě taková klíčová slova, v nichž se dosáhne shody, jež pomohou propojit hledající s daným webem.
Není to rozhodně jednoduchá záležitost, zvolit si ta pravá klíčová slova. A to nejenom proto, že jsou tu různé internetové vyhledávače, jako Google, Seznam, Bing, Yahoo, Centrum, Atlas, Jyxo a podobně, z nichž každý používá specifická klíčová slova.
Když si vezmeme třeba Google, onen globálně nejvyužívanější vyhledávač, pomůže nám s volbou klíčových slov Google Trends, informující o četnosti využití jednotlivých klíčových slov ve světě i u nás a dávající možnost porovnat v tomto ohledu různá klíčová slova, analyzující i související dotazy a trend jejich využívanosti. I samotný Google však nám dává na výběr z dalších použitelných výrazů, pokud tu zadáme do vyhledávače určité klíčové slovo, a využít tu lze i našeptávač klíčových slov, který nám po zadání klíčového slova nabízí nejvyhledávanější s tímto související termíny.
A náš Seznam.cz? Tedy nejnavštěvovanější česká stránka? Zde se využívá pro volbu správných klíčových slov reklamní systém Sklik, který dává možnost zadávat inzerci, spravovat klíčová slova a optimalizovat internetové kampaně. Zde se nabízí přímo sekce návrhu klíčových slov, kdy se zadá do vyhledávače vybrané klíčové slovo a hned se dozvíme jeho hledanost, roční trend, sílu konkurence a rovněž jeho cenu v případě jeho využití v inzerci. Případně se tu rovněž dozvíme vhodná souvětí obsahující toto slovo. Ovšem využít tu lze i jednodušší search nástroj, nabízející trend zvoleného klíčového slova a jeho porovnání s termíny jinými, rovněž spolu s nabídkou víceslovných spojení.
Takže nemusíme jenom odhadovat, co na lidi zabere.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.