Už dávno se ví, že je ve vědění síla. A platí to i pro internetové podnikání, kde ti, kdo vědí to, co vědět mají, zabodují spíše než ti, kdo jenom tuší nebo třeba ani to ne. To dá rozum, protože kdo ví, s kým má v řadách svých zákazníků tu čest, se těmto může daleko snáze přizpůsobit, a tudíž je efektivně oslovit.
A jestli se vám zdá, že hledat na internetu informace o možných zákaznících z řad internetové veřejnosti není hračka, že je to daleko složitější než se něco dozvědět o člověku z nejbližšího sousedství, máte spíše pravdu. Ale to neznamená, že by to bylo nezvládnutelné.
Potřebné informace lze získat například z online recenzí. Dá se tu totiž z názorů zákazníků zjistit, co se daří a co je naopak v určité nabídce špatně, co dělá konkurence lépe a jak ji předehnat. Takové recenze lze nalézt jak na Googlu, tak třeba i na sociálních sítích, a využít se dají jak recenze na vlastní nabídku, tak třeba i na nabídky konkurenční, to pro srovnání, v čem lze konkurenci předčit.
Důležité jsou pak samozřejmě i informace z vlastních a konkurenčních webových stránek, kde lze s pomocí nástrojů jako Google Analytics nebo Search Console zjistit o zákaznících rovněž ledacos – od jejich demografických údajů přes to, jaká klíčová slova při hledání webu použili a co je na něm zajímá a co odrazuje až po informace o tom, které z webových stránek vedou k uskutečnění prodejů. Na základě toho lze zvolit správná klíčová slova a podpořit často opouštěné stránky, vybrat si tu nejdokonalejší verzi vstupní stránky mířící k většímu počtu konverzí a domén vhodnou k budování odkazů.
Systémem CRM nebo platformou pro elektronické obchodování lze zkoumat i nákupní zvyky zákazníků a oblibu jednotlivých nabídek, formou průzkumu nebo rozhovoru se zákazníky se lze také dozvědět ledacos podstatné, leccos může vyplynout i ze sociálních sítí.
A když se takové relevantní informace zužitkují, přinese to pozitivní výsledek v byznysu.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.