Využít lze i průzkum

Je docela pochopitelné, že e-mailing, tedy rozeslání e-mailů určitým žádoucím adresátům, může skvěle sloužit k tomu, aby tito byli informováni o tom, co se jim nabízí a proč by to mělo být vůbec využito. Nemusí se tu ale jenom něco nabízet s pobídkou k tomu, aby to adresáti e-mailů nezapomněli využívat.

Stejně dobrou službu může e-mailing totiž prokazovat i v případě, že je využit svým odesílatelem k průzkumu toho, co se děje ‚na druhé straně‘, tedy na straně oslovovaného publika.

Zpětná vazba od oslovované internetové veřejnosti je totiž často velice důležitá a nenahraditelná. Protože je třeba nejenom něco nabízet, ale také vědět, jak ti oslovení na podobnou nabídku reagují, jak ji akceptují a vnímají. Na tom je totiž třeba stavět, to je třeba využít k tomu, aby se to nabízené těšilo co největšímu zájmu. A je logicky samozřejmé i to, že takový výzkum, tedy zjišťování názorů těch oslovených, přispívá k budování si vztahu s těmito, a čím pevnější takové pouto je, tím hojnější návštěvnost a vyšší efektivita jakékoliv nabídky je. A o to přece jde. A konec konců i samotným takovým průzkumem mohou být oslovení jedinci motivováni k žádoucí akci.

A proč využít k provádění takových průzkumů právě e-mailing? Samozřejmě v první řadě proto, že jsou tímto elektronicky oslovováni ti, kdo s přijímáním podobných e-mailů souhlasí, čímž si to s nimi odesílatel nerozhází, neobtěžuje je. Dále je předností i to, že jsou oslovováni ti, kdo už na daném webu někdy nakoupili nebo učinili jinou žádoucí akci, a tím je zajištěna možnost zjistit, co tu případně jak zdokonalit.

A hlavní je skutečně to, aby takový výzkum neobtěžoval. Je tedy záhodno rozdělit jednotlivé dotazníky zacílené na konkrétní problematiky do více e-mailů, nemíchat tu dohromady ona pověstná ‚jablka a hrušky‘, a také vzít v potaz časovou náročnost takového výzkumu, jenž by rozhodně neměl adresáty připravit o příliš času. Jen tak se totiž dá počítat s relevantními údaji, které mají pro následující internetové podnikání skutečný smysl.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post