Weby potřebují návštěvnost

Ohodnoťte post

Kdyby se někdo z podnikatelů a internetových obchodníků zbláznil a rozhodl se dosáhnout nezájmu o jeho nabídku, kterou by ale přesto chtěl mít, udělal by nejlépe, kdyby si pořídil nekvalitní podnikatelský web a ignoroval propagaci a optimalizaci pro internetové vyhledávače. V takovém případě by na jeho web skutečně nikdo nezavítal, a to proto, že by tento ani nebyl k nalezení, a dosáhlo by se vytouženého.

Jenže někdo takový by podnikatelem nebyl. Nemohl by být. Protože jsou tu podnikatelé od toho, aby si na sebe vydělávali, a tak musí v případě e-shopů a dalších internetových nabídek dosáhnout naopak toho, aby si k nim internetová veřejnost našla cestu. Jinak by byly jejich weby jako kůl v plotě a nic by jim nepřinášely.

Jenže zajistit webům dost velkou návštěvnost není ani trochu snadné. Konkurence je tu silná, podobných nabídek je mnoho, a tak je třeba možné návštěvníky nějakým způsobem nasměrovat tím správným směrem, na žádoucí web. A jak to udělat? Nejlépe s pomocí internetových vyhledávačů.

Vyhledávače jsou veřejností využívány prakticky vždy, když se má na internetu něco najít. Zadá se do nich klíčové slovo a hned jsou tu k dispozici mnohé nabídky, z nichž si stačí jenom vybrat. A lidé si tak vyberou některou z těch předních, nejdostupnějších, a dosáhli uspokojení. A pro podnikatele je tak dostačující, když se ve vyhledávačích potenciálním zákazníkům ideálně zobrazí, když se jim nepřehlédnutelně ukážou.

Ale toho chtějí dosáhnout všichni nabízející. A tak musí internetoví podnikatelé i optimalizovat pro internetové vyhledávače, aby dosáhli nepřehlédnutelnosti mezi spoustou konkurenčních nabídek. A protože optimalizaci, která dělá z nenavštěvovaných webů weby úspěšné, rozumí dobře jenom málokdo, je lepší nechat ji na odbornících. A kdo vsadí na SEOlight, jistě neprohloupí.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol