Podnikat znamená mít co nabízet a mít komu to nabízet. Ani bez jedné z těchto potřeb se nelze obejít, protože kdo nemá nabídku, nezajistí si ani poptávku, a kdo nemá zájemce, ten neuspěje ani s tím nejlepším a nejžádanějším, co kdy svět viděl.
A tak je samozřejmé, že se nejprve pořídí podnikatelský web, pak se na tomto zveřejní, co může jeho provozovatel ostatním nabídnout, a následně už se bojuje o pozornost, které není ani na internetu nikdy dost. A přitom jí dost být musí, neboť bez návštěvnosti webu nebudou na internetu pochopitelně ani transakce, ani výnosy.
A aby se určitá konkrétní nabídka donesla až k lidem, kterým je určena, je třeba pro to udělat maximum. Optimalizovat a využít vše, co může aspoň trochu přispět ke větší návštěvnosti a vyšší naději na zisk.
Dokonalým pomocníkem ve zviditelňování se webů, a tedy i úspěšnosti jejich majitelů, může být a je samozřejmě hlavně optimalizace pro internetové vyhledávače. Protože internetové vyhledávače posuzují podle svých kritérií jednotlivé jimi objevené weby, podle svého posouzení je pak nabízejí těm, kdo na internetu něco takového hledají, a jsou tím, co především rozhoduje o návštěvnosti a tím i naději na úspěch u jednotlivých nabídek.
A o tom, kolik lidí si konkrétní nabídky všimne, rozhoduje třeba i využití sociálních sítí. I ty samozřejmě sehrávají při hledání potenciální klientely určitou a třeba i nezanedbatelnou roli. Protože využití sociálních sítí znamená jak oslovení veřejnosti, tak třeba i zlepšení renomé podnikatelů a jejich vztahů s těmi, jež chtějí oslovit.
Facebook a Instagram umožňují podnikatelům vytvořit si zde své vlastní profily, na nich lze publikovat to, co má být veřejnosti sděleno, lze tu tedy komunikovat s veřejností i publikovat placené reklamy. A tím si lze zajistit setrvalé povědomí veřejnosti o určité nabídce, které je jedním z předpokladů úspěšného podnikání. A tím, jak se mohou sdělení šířit mezi uživateli těchto sociálních sítí, se může podařit sehnat i nespočet nových zákazníků, bez ohledu na to, kým a kde tito jsou. A i když se na těchto sítích nedá přímo podnikat, je jejich význam pro zviditelnění se nesporný.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.