Zákazníci se musí nejen lákat

Ohodnoťte post

Prvořadým úkolem optimalizace pro internetové vyhledávače je přilákat lidi na optimalizovaný web a zajistit tak onomu webu žádoucí návštěvnost. Což se také automaticky děje. Jenže lákat sem pouze další a další lidi by konec konců nemuselo být řešením toho, oč podnikatelským webům jde, tedy zprostředkování obchodních transakcí. To by se sem jenom vodili lidé, kteří by sice byli klidně i dost početní, jenže by se tu často jenom porozhlédli a nic z toho.

A tak je třeba postarat se i o další záležitost. A to aby takoví návštěvníci také jevili o to na webu nabízené zájem a aby hlavně dotahovali své nákupy až do konce. A přiznejme si, že i v tomto ohledu je často co napravovat.

Optimalizací se třeba někdo přiláká a třeba mu takový web i padne do oka a do noty. A to natolik, že si tu nastávající zákazník i něco vybere a vloží to do zdejšího virtuálního košíku. Ale co potom může podnikatel zjistit? Že tu někdo sice podobně projevil o nabídku zájem, ale nedotáhl to až do konce. Neodebral zboží a nezaplatil. Pouze si ho vložil do košíku a pak z nějakého důvodu nákup přerušil. A co teď s někým takovým?

Jednoduchým řešením je takový košík prostě vysypat. Aby v něm neleželo něco, o co kupující asi ztratil zájem, s tím, že už z toho nejspíš nic nebude. Ale daleko lepší je nechat si takové vysypání košíku až jako úplně poslední možnost. A před tím se pokusit ještě onu transakci zachránit. Protože kdo ví, zda ten kupující skutečně definitivně ztratil zájem. Ono je totiž hned několik možností, proč dotyčný nedotáhl nákup až do konce. A pořád by z toho ještě něco mohlo být.

Někdo třeba přerušil onu obchodní transakci z jakéhokoliv důvodu, který s nabídkou přímo nesouvisel, a měl v úmyslu se k ní zase vrátit. Jiný pak mohl třeba zjistit, že vlastně dejme tomu nemá zrovna peníze a počká tedy s dokončením objednávky do výplaty. A někdo si třeba takové zboží vložil do košíku s tím, že se vrátí, až prostuduje konkurenční nabídky, zda by neobjevil něco výhodnějšího.

A v takových a podobných případech je určitě rozumné nepustit takového zákazníka ze zřetele a připomínat se mu. Protože třeba ten započatý obchod dotáhne do konce. A bylo by zbytečné ztratit peníze, ke kterým se ještě dá dostat.

A pokud už se takový zákazník přesto nevrátí? Pokud je to ojedinělý případ, dá se to oželet. A pokud se to opakuje, je třeba zamyslet se i nad zoptimalizováním takových nákupů. Aby se odstranil důvod, proč k takovým předčasným odchodům dochází.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol